Gå til innhold

[Løst]X grunner til å ikke kjøpe iPhone

Anbefalte innlegg

Hei

Det er mange som lurer på om iPhone vil passe det behovet hvert enkelt har og for å gjøre det lettere for andre forum brukere så tenkte jeg å opprette en samlet tråd som vi kan poste ting iPhone ikke er i stand til å utføre. Jeg er på ingen måte Apple-hater men vil helst få frem de "verste sidene " av iPhone siden den koster så blodig mye.

Her snakker vi om iPhone som ikke er jailbreaket (jealbreakeing er ulovlig og du kan i praksis miste garanti retten dersom det i utgangspuktet er noe feil som går på garanti).

Her vil jeg ikke ha en diskusjon om hvor bra/dårlig det er, så bare post ting du vet iPhone mangler. Enkelt og greit. De som vil heller diskutere kan bruke en annen tråd, det finnes mange her på diskusjon.no.

Du kan ikke sende/motta MMS

Du kan ikke avise en samtale (hvis tastelåsen er på, noe det er vanlig å ha det på dersom telefonen ikke er i bruk)

Du kan ikke ta video opptak

Du kan ikke slette en enkel melding (Du må slette alle meldinger fra enkel person)

Du kan ikke laptopsurfe med den.

Støtter ikke visittkort.

Tastaturet viser ikke små bokstaver. Du må ekstra knapp for å kunne trykke på punktum og andre tegn som ikke er bokstaver(.).

Har ikke ordentlig GPS-program.

Kan ikke klippe og lime.

Du kan ikke ha .mp3 filer som ringetone.

Kameraet kunne vært bedre.

Den mangler minnekort støtte (selv om det er mye innebygd minne, hadde det vært fint med minnekortstøtte, koster f.eks 1000 kroner ekstra for å ha en 16 GB versjon isedet for 8)

Den kan kun synkroniseres mot en pc/mac.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...