Blindside41 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Tenker kanskje å begynne på NITH på programmering linja om noen år.. Lurte egentlig bare på hva jeg burde kunne før jeg begynner der. Har begynt å se på actionscript og mxml. Hvilke programmeringsspråk burde jeg kunne? Hva er det dere driver med der osv. Lenke til kommentar
Umbrello Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Slik jeg har forstått det trenger du ikke å kunne så mye for å begynne der, men at all kunnskap på forhånd selvsagt letter studiehverdagen. Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Java er svaret. Du trenger ikke å kunne noe før du begynner, men vil du forberede deg så er det Java er hovedfokus på den linjen, men du kan også ha en del .net (C#) Lenke til kommentar
Blindside41 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Ok. tusen takk! Lenke til kommentar
gather Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Merk at dette er slik situasjonen er pr. nå fagplanene revideres hvert år såvidt jeg vet 1. året lærer du Java 2. året Java + PHP 3. året JAVA EE Tredje året er det også et valgfag hvor du kan velge f-eks c++ Se forøvrig studiebeskrivelsen på nith.no her : http://nith.no/meny/studier/bachelorstudier/programmering og Emnebeskrivelser her: http://nith.studiehandbok.no/no/content/view/full/3804 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå