convak Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 google.no/sms Ved å navigere på mobilen til m.google.com/sms kan man lese (på norsk) at sms skal sendes til 46645 (GOOGL). På min iPhone 3g får jeg beskjeden "Feil ved sending av melding" Fra minside.chess.no får jeg beskjed om at nummeret må være 8 siffer Har også forsøkt til nr 466453 (google) Gjør jeg noe galt? Noen andre som får tjenesten til å virke? Fungerer ikke tjenesten i Norge? Isåfall er det rart at det er en norsk side (m.google.com/sms) med et annet nummer enn de benytter i USA/G.Br. Norge er ikke nevt her: http://en.wikipedia.org/wiki/Google_sms#Search Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Virker i hvert fall ikke med det nummeret du nevner. Nummer som begynner på "4" er vanlige åttesifrede mobilnummer. Endret 24. februar 2009 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
mobilglad Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Google SMS funker kun i Canada, China, japan, India og USA. Kilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå