The Fox Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Noen som kan anbefale noen Vantette Digitale Kompaktkameraer? Takker for svar Endret 24. februar 2009 av The Fox Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Her og her og her og en siste her.. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Virket spenstig Olympus U Tough 8000O. Olympus 1030 SW faller kanskje litt i pris da. Edit: leif Endret 24. februar 2009 av nbmofo Lenke til kommentar
troasb Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Noen som kan anbefale noen Vantette Digitale Kompaktkameraer? Takker for svar Jeg har en Olympus u1030 som jeg kan anbefale. Du skal være god om du klarer å ødelegge den. Den tåler fall i bakken, kan tråkkes på og er godkjent til 10 meter under vann. Om det ikke holder, så får du også undervannshus godkjent til 40 meter til den. Selv har jeg kræsjtestet kameraet til 23 meter under vann, uten at det røyk. Dog konket det ut under 20 meter, men kom til live igjen på 15 meter. Dette anbefales dog ikke! Billedkvaliteten er helt ok, men ikke helt på høyde med f.eks. de bedre Canon IXUS kameraene. Den kan heller ikke forventes med foldeoptikk. Men det finnes naturligvis ikke kameraer med teleskopoptikk som tåler tilsvarende. Lenke til kommentar
troasb Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Canon kommer med et kompaktkamera (Powershot D10) som også tåler 10 meter under vann. Det har vanlig teleskopoptikk, og det lover jo godt for billedkvaliteten. Men det jo spesielt da, ser ut som en mellomting av en UFO og ett såpestykke. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Hmm.. Må si jeg legger en del vekt på design og, så det jeg likte best var nok Olympus µ Tough-6000, men spørs om jeg heller bare kjøper et vanlig kamera da.. Får se.. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå