HiSpeed Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Har fått et merkelig problem i Word 2007. Jeg får ikke makert teksten med musen, får ikke høyreklikket i dokumentet. Jeg kan klikke på menyene men når jeg går inn på Alternativer for Word så får jeg kun tilgang til menyen Populær. Kan ikke klikke på de andre valgene! Har kjørt reperasjon av Office flere ganger med det hjelper ikke Endret 2. mars 2009 av HiSpeed Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 avinstaller og instaler? Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Uff! Ingen andre forslag? Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg har sjekket min andre profil på PCen (Vista) og der er alt OK. Problemte gjelder på min hovedprofil. Ingen forslag til løsning? Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Nå har jeg avinstallert Office 2007 og reinstallert men feilen er der fortsatt! Begynner å bli desperat. Er det noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Du kan prøve å resette innstillingene for Word 2007: How to reset user options and registry settings in Word Factory Default Settings for Word Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Du kan prøve å resette innstillingene for Word 2007: How to reset user options and registry settings in Word Factory Default Settings for Word Dette var løsningen! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå