Anders . Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Hei . I norsken på skolen har vi nå et bokprosjekt, det vi skal skrive en power - point om en bok vi har lest. Men når jeg fikk lappen om hva vi skulle skrive på power - pointen, var det to ting jeg ikke skjønte Hva menes med et tema og et budskap ? Jeg leser Harry Potter og Mysteriekammeret . Takker for svar . Håper noen kan svare raskt, for den skal leveres til kommende torsdag . Endret 24. februar 2009 av Anders . Lenke til kommentar
lofsa Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Budskap: Prøver boken å formidle noe? Tema: Rett og slett hva er temaet i boken? (forelskelse, kriminaliet osv..) Du går ikke tilfeldigvis på Bg? Lenke til kommentar
Anders . Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Takk. Nei, jeg går på Storetveit Ungdomsskole. Lenke til kommentar
Bikes23 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvilken klasse går du i..... BTW går på samme skole.. Hele dritten er bare LOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå