cupocoffee Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i 1/2" rør i galvanisert stål eller svart jern? Jeg har vært på diverse rørlegger forretninger i byen, men de skal ha en del for kapping osv. Er det mulig å bestille rør på nettet? Trenger 3 rør som er 25 cm lange. Skal foresten bygge et videokamera stativ:) http://www.steadycam.org/ Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Hos Nessemaskin får du 1/2" rør i rustfritt syrefast til fullt overkommelige priser. (ligger i kategorien Drikkeutstyr/rørdeler-Rør/stålrør og slange). Akkurat 25 cm lengder finnes ikke, det nærmeste jeg fant var 30 cm. Men om du ikke har behov for gjenger i alle endene, så kan du jo bare kjøpe en 75cm lengde (til 120kr+mva) og kappe den i tre deler selv.. Endret 24. februar 2009 av Inge Rognmo Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Veldig bra side! Fant faktiskt alt jeg trengte til stativet. Tusen, tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå