RIP Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Har litt problemer med hjemmenettverket, har en dlink router og ngt. dlinken er routeren, thomsom modemet sender bare signalene til den. Husker ikke hva det heter. Tingen er den at av og til, kanskje en gang om dagen eller 20 så blir jeg disconnected fra routeren. Mister tilkobling sånn at maskinen må koble opp til nettverket på nytt, og er jeg inne å spille da så blir jeg disconnected og taper. Noe som er ergelig når man spille RTS spill Noen som har noen tips? Signalstyrken er god, er bare jeg som er på denne kanalen i nærheten Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hender det samme for de andre som bruker WLAN også? Isåfall kunne du prøvd å oppdatere driver på nettverkskortet ditt. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Har bare en pc på nettverket for øyeblikket, men har testet med 2 nettverkskort og er samme problem på begge to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå