marsvo666 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hei. Har kjøpt meg ny pc, alle spillene fungerer heilt perfekt men ikke counter strike source. Problemet er at spillet fryser hver 5 sekund å når det fryser så varer det i 5 sekund. Alså jeg kan spille 5 sekund å så må jeg vente 5 sekund når det fryser. Fryser både ingame og når jeg er inne på menyen. Har denne specen på pcen: Amd 5000+ x2 4GB ram Asus 9600GT 512Mb. Er det noen som kan hjelpe meg med problemet mitt? Mvh Marius Veland Lenke til kommentar
jH- Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Steam Support har en grei sjekkliste over ting som vanligvis pleier å være galt. Har du forsøkt å reinstallere CSS? Lenke til kommentar
marsvo666 Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Ja flere ganger :/ Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Har du installert nyeste driver fra nVidia? Kan hende det er der feilen ligger. Har hørt om folk som hadde problemer med forrige versjon av nVidia driveren. Det var riktignok i L4D, men det høres mistenkelig ut som det problemet du beskriver. Grunnen tror jeg kan ha noe med synkroniseringa av grafikk-trådene på en flerkjærne-prosessor. Du kan prøve det som står på denne sida, om nHancer. Eller prøve å finne andre folk med samme problem (noe jeg ikke tror er så veldig mange ettersom CS:S begynner å dra på åra nå). Du kan også gjøre som det står på denne sida for å skru av multicore-rendering. Håper det setter deg på rett spor. Lenke til kommentar
marsvo666 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Har alt av drivere av nyeste sort har prøvd å slått av den enne coren men ingjen nytte..-.- Er utroli iriterenes da jeg spille dette spillet en go del. Noen som kan hjelpe ? Mvh Marius Lenke til kommentar
Tom_200sx Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 har nesten det sammre problemet! akkuratt ny data og spillet fryser og skjermen blir svart også må jeg restarte dataen for å få den igang igjen! jeg har: Asus M3N-HT Deluxe/Mempipe, nForce 780a AMD Phenom 9850 Black Edition Quad-Core Gainward Radeon HD 4850 512MB GDDR3 Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5 Corsair Powersupply 750W Black, ATX/EPS kan det være noe med rammen? timings eller noe? jeg har ikke så mye mere å føye til egentli men utorlig trått! Mvh Tom andre Lenke til kommentar
marsvo666 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Utroli kjipt :/ Men jeg får ny ram i morgen å vist det funker så skal jeg poste det i mårgen. Har akuratt den samme rammen. Mvh Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå