Gå til innhold

EM i Norge og Sverige 2016? Niks

Armageddon

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

stemmer det at Lillestrøm ble oppfordret av NFF til å søke ?

da lukter det lit av det.

at Bodø skulle ha får dårlig hotellkapasitet synes jeg var lit merkelig da de skulle bruke flere båter som hotellskip.For meng virker det som de har kun har tatt hensyn til dagens hotellkapasitet som er for lav til et EM.

det ligger nok i kortene ( som de selvfølgelig ikke vil innrømme ) at midt - og sør- Norge har noen ( innbilte ?) fordeler.

Lenke til kommentar

Ja, selvsagt, men jeg synes også at det er riktig å se på hotellkapasitet osv. Uansett hvilke byer det hadde blitt så er jeg fornøyd om vi får EM til Norge og Sverige. Jeg vil uten tvil prøve å få sett så mange kamper som mulig i et slikt mesterskap.

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Overrasker meg ikke at Bergen ikke ble valgt. Det har jo lenge blitt sagt at Bergen kanskje ikke kunne fått råd til det. Stavanger hadde visst en sterk søknad, mens Lillestrøm sin video virket ganske tåpelig så ligger Lillestrøm såpass nærme hovedstaden at det er mer praktisk. NFF elsker jo Trondheim, så de var jo selvskrevne.

Lenke til kommentar

de kan umulig ha vært helt rent spill her.

hva er poenget med å si at de ikke skal " trakassere" Nord-Norge når de likevel gjør det .

flere har jo etterlyst større idretts-arrangementer i nord .

alt var nok bestemt på forhand så denne behandlingen var nok mest bare at spill.

selv om ingen innrømmer det så er det nok bestemt at det ikke skal arrangeres noe i Nord-Norge .

er det noen som fik med seg det som var negativt for Bodø ?

argumentene der er svær tynne.

Det som kunne vært negativt for Bodø er plasseringen av stadionen.

Det var det ikke nevnt med et punktum en gang

jeg er også sikker på om Oslo og/eller Trondheim ikke hadde søkt så hadde de likevel blir plukket ut.

så urettferdig er det , så arrogant er NFF.

Lenke til kommentar

Selv om dere Bodø ikke fikk EM betyr ikke det at dere blir trakassert. Er så latterlig hver eneste gang dere ikke får noe, så er det trakasering osv.

Syntes argumentene var greie nok jeg. Selv mener jeg at Bodø var den byen som stilte svakest, både med transport, fasiliteter og boplass. Ville heller hatt Bergen før Bodø.

Lenke til kommentar

det er ikke trakassering fordi vi ikke får noen , men fordi vi blir lovet masse som de ikke holder i tillegg så ligger ol-planene for Tromsø enda i minnet.

argumentene mot Bodø var dårlige fordi det var i planen å ordne nokk boplass og og transport.

her er det komme meninger i ettertid at EM komiteen i Oslo har lagt til en grunn en dårligere kapasitet en det som var i planene

det mest negative mot Bodø ( som ikke var nevnt med en fjert) er at det var en del krangling om stadions plassering

at Bergen tapte var( etter det jeg har hørt) at komiteen har planlegt lit for få sitteplasser på en eventuell stadion

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...