Gå til innhold

EM i Norge og Sverige 2016? Niks


Armageddon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ettersom EM utvides til 24 lag er det minst 80% sannsynlighet for at Norge vil greie å kvalifisere seg da det holder å bli nr. 3 i kvalikgruppen. Med mindre vi roter oss bort mot Finland og lignende lag skal vi greie å kvalifisere oss.

 

Norge er ranket nr. 20 i Europa nå selv etter fiaskosesongen i fjor.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Norge er ranket nr. 20 i Europa nå selv etter fiaskosesongen i fjor.

 

:blink:

 

Det hadde jeg aldri trodd. Men nå ligger jo Tyskland på 2. plass på den rankingen da :roll:

 

Dessuten blir vel vertsnasjonen(e) automatisk med i mesterskapet.

 

Det som var poenget mitt. Vår eneste sjanse til å komme til et EM :p

Lenke til kommentar
Tull. Norge hadde vært i alle de foregående europamesterskapende om det hadde vært 24 lag. Og det vil vi antagelig også være i fremtiden pga. denne endringen. Likevel er jeg noe skeptisk til utvidelsen...

 

Stemmer, skal jo utvides :cry:

 

Synes jeg blir for dumt. Kvalitet foran kvantitet.

 

Norge har heller ingenting i et EM å gjøre, btw.

Lenke til kommentar
Bra du har tro pa landet ditt ihvertfall.. Dust.

 

Handler ikke om landet mitt, handler om landet mitt sitt fotballag. At vi har (i alle fall har hatt lenge) Martin Andresen utpå matta sier sitt. England-Spania foran Norge anyday.

 

Men om noen skulle klare å lære de norske spillerne fotball, og det skulle bli gøy å se en Norgekamp uten at det er motstanderen som må underholde, da skal jeg heie på dem :)

Lenke til kommentar

Som patrioten jeg er blir det gøy å få med Norge, men det går jo ut over kvaliteten. Finland-Østerrike, Sveits-Ungarn, Belgia-Slovakia er nok ikke utenkelige EM-kamper da...

 

Og så blir det så og si ingen spenning om England, Spania, Tyskland etc. kvaler.

Lenke til kommentar

Også Italia har meldt seg på i kampen om Euro 2016.

 

Innen fristens utløp ved midnatt mandag hadde Frankrike, Italia og Tyrkia meldt sin interesse i tillegg til den felles norsk-svenske søknaden.

 

EM-verten utpekes i slutten av mai 2010, altså litt over ett år til.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Jeg er positiv til EM i Norge-Sverige, men en ting som kommer til å bli kjipt er jo når EM-et er over. La oss si at Ullevåll blir utbyg til å kunne holde 40 000 tilskuere på en kamp. Når de vanlige serie kampene spilles så vil jo bare ca. 30-40% av stadion bli fyllt opp. Det er jo ikke noe morsomt å være på kamp når man såvidt hører klanen synge fra andre halvdel(overdrevent av meg). Med tanke på lyn kamper blir det enda værre..:p Men det positivet er jo at fotball blir mer populært og flere idrettshaller blir tilgjenglig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...