maxmhz Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Er det noen som har erfaring med dette programmet? Kan dere da fortelle meg steg for steg hvordan eg partisjonerer disken? Når eg åpner programmet (PartitionMagic SE 6.0), da kommer det opp at programmet kan kun kjøre i DOS modus, skal eg gløre det? I boka eg fikk med, der er det **** ikkje dos programmet kjører i, d er ikkje det på bildene i boka! Kan noen venligst fortelle ka eg sakl gjøre og korfor det er sånn? Takker for alle seriøse svar! Lenke til kommentar
kim Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 vet ikke om 5.0 SE er bare for dos, men 6.0 og 7.0 er vertfall og i windows. sjekk om katalogen med pm er på ca 3-5 mb, da har du sansynligvis innstallert en dos versjon, prøv å installer på nytt, å se om det kommer opp noe om windows (kansje du må velge "custom") Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 20. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2002 Nei, no var det 3 gangen eg installerte det! Kan det vere at den må opprette en Logisk partisjon eller ka no det enn heter? Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 20. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2002 Forresten, programmet tar 13,5MB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå