Gå til innhold

Lano refillpose - Litt uheldig design?

Newt32

Anbefalte innlegg

Hallo

Med mitt ørne-øye har jeg observert et instruksjonsbilde på baksiden av Lano Håndsåpe refillpose, som kanskje kan tolkes på flere måter. Hvis man vil.

LanoDesignFail.jpg

Det er instruksjonsbilde i midten det er snakk om her. Hvis min tolkning skal komme bedre fram, kan det være lurt å skjæle litt med øynene og legge litt godvilje til, hvis du skjønner :D

Enten ser man det, eller så ser man det ikke...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lyst å avsløre "hemmeligheten"? :)

Det jeg ser er kjønnsorganene til begge kjønn. Hvis man skjæler med øynene kan man gjøre selve refillposen om til bakgrunnen. Da ser jeg at det hvite faktisk er to kvinnelige føtter. Det er som sagt ikke så bra, men det ligner jo litt i allefall.

Lenke til kommentar

Det jeg ser er kjønnsorganene til begge kjønn. Hvis man skjæler med øynene kan man gjøre selve refillposen om til bakgrunnen. Da ser jeg at det hvite faktisk er to kvinnelige føtter. Det er som sagt ikke så bra, men det ligner jo litt i allefall.

Hahaha, etter den forklaring ser jeg det! Fy faen!

Lenke til kommentar

Haha stilig, så det nå! :D

your-dirty-mind,-it

Det der er jo faktisk en kvinnelig rumpe, så hvorfor skal vi tro det er en lampe? ;)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...