mbst Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Når jeg skal brenne CDer med Nero 5.0 får jeg en advarsel dersom noen av filene har filnavn med mer enn 64 tegn. Dette kommer vel av diverse innstillinger, valg av filsystem eller annet i programmet. Lurer på hva jeg bør gjøre. -Kan jeg overse advarselen? -Hva skjer dersom jeg overser den? Blir filnavn avkortet? -Er det visse innstillinger jeg kan gjøre for å gå rundt problemet? Andre tips? Filnavnene jeg til slutt velger skal ikke leses feil /ufullstendig av OSet under bruk. Det skal fungere under Windows XP, gjerne også eldre versjoner av Windows, helst også under fremtidige Windows-versjoner og Linux også. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Prøv å oppgradere Neroen til 5.5.7.6 Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg pleier bare å overse advarselen jeg, skjer aldri noe gærent. Lenke til kommentar
torjacob Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Det har med hvorvidt det du brenner skal være lesbar under tidligere OS som feks win 3.1 og DOS, disse støttet ikke flere karakterer en 64 og 8 ( senere 11) Så lenge du ikke planlegger å bruke CD`en på et OS som ikke støtter lengre filnavn spiller det ingen rolle. Det som skjer er at mellomrom blir til _ filnavnet blir forkortet og enkelte tegn kan bli endret. Torben Lenke til kommentar
mbst Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Ok, takk for hjelpen. : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå