Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

abort og farens rettigheter..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er vel menn like fulle av drit som kvinner er?

Nei. For menn klarer av og til å bygge relasjoner tuftet på integritet. Samt at menn er i stand til å elske dypt. To ting som er totalt blottet hos kvinner.

Ja, dette blir for dumt.. Du snakker jo deg selv rundt.

Jeg er bare ærlig. Og i en sammensatt verden så er det å være ørlig noe som fører til at en må ha mer enn en tanke i hodet om gangen. Tilsynelatende selvmotsigelser er en del av livet.

Lenke til kommentar

Nei. For menn klarer av og til å bygge relasjoner tuftet på integritet. Samt at menn er i stand til å elske dypt. To ting som er totalt blottet hos kvinner.

Det virker vel heller mer som om menn er greie mot menn, og ikke mot kvinner. Og vice versa.

Så må du gjerne henvise til de forskningsresultater som bekfrefter din påstand om at kvinner ikke er i stand til å elske dypt.

Lenke til kommentar

ja, kan hende du er ærlig, men det betyr ikke at det ligger noe fornuft i det du sier.. Blir som at du sier "jeg mener at 2+2 er 5" bare fordi du ærlig mener at det blir 5, betyr ikke at svaret er 5.

Det virker ikke som at du har noen annen mulighet enn å starte et forhold med en av kompisene dine da!

Lenke til kommentar

Det virker vel heller mer som om menn er greie mot menn, og ikke mot kvinner. Og vice versa.

Så må du gjerne henvise til de forskningsresultater som bekfrefter din påstand om at kvinner ikke er i stand til å elske dypt.

Gi meg midlene til å forske på det :cool: Så langt så er det, dessverre, bare observasjoner av livet.

Men, jeg er grei mot kvinner OG menn. Så... Jeg står på mitt.

ja, kan hende du er ærlig, men det betyr ikke at det ligger noe fornuft i det du sier.. Blir som at du sier "jeg mener at 2+2 er 5" bare fordi du ærlig mener at det blir 5, betyr ikke at svaret er 5.

Det virker ikke som at du har noen annen mulighet enn å starte et forhold med en av kompisene dine da!

Har du erfart at 2+2=5? Mine påstander kommer utelukkende fra erfaringer. At erfaringene er ufornuftige er i og for seg på mange måter riktig ;) men dfremdeles like ekte og gyldige.

Lenke til kommentar

Gi meg midlene til å forske på det :cool: Så langt så er det, dessverre, bare observasjoner av livet.

Midlene kan du skaffe selv, siden det er dine bastante påstander som trenger å bekreftes.

Forøvrig er jeg grei mot begge kjønn jeg også, og både full av integritet og i stand til å elske dypt. Så da blir det vel ord mot ord, da.

Lenke til kommentar

Midlene kan du skaffe selv, siden det er dine bastante påstander som trenger å bekreftes.

Forøvrig er jeg grei mot begge kjønn jeg også, og både full av integritet og i stand til å elske dypt. Så da blir det vel ord mot ord, da.

Jepp. Men jeg kommer fremdels til å fortelle naive unghvalper at det dummeste de kan gjøre er å legge sin tillit i hendene på en kvinne ;) for ikke snakke om å forelske seg i henne,... *grøss* Sånn sett er naturen et rasshøl :cool:

Lenke til kommentar
Jepp. Men jeg kommer fremdels til å fortelle naive unghvalper at det dummeste de kan gjøre er å legge sin tillit i hendene på en kvinne ;) for ikke snakke om å forelske seg i henne,... *grøss* Sånn sett er naturen et rasshøl :cool:

Ja, det er den virkelig.

Jeg må bare konkludere med at spermbanker er løsningen på alt.

Lenke til kommentar

Ja, det er den virkelig.

Jeg må bare konkludere med at spermbanker er løsningen på alt.

Spermbanker er ikke løsningen på noe som helst. Untatt å få oppfylt feministene sitt øsnke om en verden uten menn.

Lenke til kommentar
Tullemann. Tenk så deilig å slippe å være i nærheten av en kvinne for å føre menneskerasen videre? Det er jo vinn-vinn!

Mhm... Fantastisk å få bekreftet at en en er overflødig fordi en har utovertiss... :roll:

Heldigvis er folk oppegående nok til å ikke ta deg på ordet..

Eventeult at folk har et for romantisk syn på verden.

Lenke til kommentar
Tullemann. Tenk så deilig å slippe å være i nærheten av en kvinne for å føre menneskerasen videre? Det er jo vinn-vinn!

Mhm... Fantastisk å få bekreftet at en en er overflødig fordi en har utovertiss... :roll:

Nå må du bestemme deg, da. Vil du ha kontakt med kvinner, eller ikke?

Klart jeg vil ha kontakt med kvinner! Har jeg noen gang sagt noe annet? Er mye fantastisk med kvinner, men man skal bare ikke la seg villede avblind tillit til dem. Ei heller la seg overmanne for mye av følelser. Sex med følelser for eksempel er jo hinsides hva rus gjelder. At en kan bli far etter en slik opplevelse er jo også rett og slett fantastisk! Men det forandrer ikke hva som er det to største manglene med kvinner, dessverre.

Du mener vel realistisk.. "ingen jenter er til å stole på, kun kompisene mine for de har ikke gjort meg noe!"

Back to barneskolen og jentelus sier jeg bare..

For all del, la oss aldri lære av faktiske opplevelser... :roll:

Lenke til kommentar

Lære? Det er jo nettopp det du ikke vil virker det som.. Du har jo allerede bestemt deg at kvinner ikke er til å stole på. Kan hende du ikke har møtt noen jenter som har behandlet deg bra, men de få jentene representerer ikke alle. Akkurat som at du ikke representerer guttene. Men individet deg.

Lenke til kommentar
Nå må du bestemme deg, da. Vil du ha kontakt med kvinner, eller ikke?

Klart jeg vil ha kontakt med kvinner! Har jeg noen gang sagt noe annet? Er mye fantastisk med kvinner, men man skal bare ikke la seg villede avblind tillit til dem. Ei heller la seg overmanne for mye av følelser. Sex med følelser for eksempel er jo hinsides hva rus gjelder. At en kan bli far etter en slik opplevelse er jo også rett og slett fantastisk! Men det forandrer ikke hva som er det to største manglene med kvinner, dessverre.

Okei. Så det er best å holde dem på en armlengdes avstand, altså.

Er det ikke slitsomt å være så paranoid?

Lenke til kommentar
Mener du at mannfolk/gutter er til å stole på men ingen hunkjønn kan bli stolt på?

Mine erfaringer er at det generelt er lettere å vite hvor du har enn gutt enn hvor du har en jente. Gutter er mer forutsigbare, og dermed mer til å stole på. Har kanskje noe med mensensyklusen å gjøre? Anyway, dette må ikke tas personlig. Gjelder selvfølgelig ikke alle.

Lenke til kommentar

Weeell.. siden vi er inne på personlige observasjoner, vil jeg si at menn er mye "bedre"/snillere/greiere/ærligere seg imellom, enn det kvinner er.

Send 6 venninner på interrail en mnd, med tette boforhold og oppå hverandre hele døgnet.

Send 6 kamerater på interrail en mnd, med tette boforhold og oppå hverandre hele døgnet.

I hvilken leir tror du det blir krangel først? Både meg og alle mine venninner er fullstendig overbevist om at det vil være jenteleiren.

Jeg har sågar venninner som foretrekker mannlige venner, fordi de "orker ikke alt dramaet med jenter".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...