Melisma Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Nettopp.. Jeg blir suspekt når han skriver sånt. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 1. Aldri aldri aldri (!) stol på en kvinne. Hverken den ene eller andre veien. Mora di og evt. søstra di er vel også inkludert i dette? Håper inderlig du kun mener ang. prevansjon. Hvis ja, så kan du se bort ifra mora og søstra di kommentaren. Spesielt min mor er inkludert Og jeg mener kvinner generelt i alle tenkelige situasjoner. Hvis man har sett litt av brutal_mann's poster, så mener han nok kvinner som helhet.. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Nettopp.. Jeg blir suspekt når han skriver sånt. Klart du blir, du er jo kvinne! Du er født mistenkelig Utgreiing: Om du blir supsekt så blir du, som objekt, mistenkelig "Nettopp.. Jeg blir mistenksom når han skriver sånt." Ville nok vert bedre Sorry, skal ikke mase om språket mer. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Vi har allerede en tråd om dette: ONS-forsikring for gutta. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 1. Aldri aldri aldri (!) stol på en kvinne. Hverken den ene eller andre veien. Moralen er vel at man aldri kan stole på et menneske. Forøvrig har pappa like mye han skulle sagt når det gjelder abort. Med mindre det er snakk om voldtekt. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 1. Aldri aldri aldri (!) stol på en kvinne. Hverken den ene eller andre veien. Moralen er vel at man aldri kan stole på et menneske. Forøvrig har pappa like mye han skulle sagt når det gjelder abort. Med mindre det er snakk om voldtekt. Niks. Innen abort har ikke mannen stemmerett. Dog, det skjer jevnlig at kvinner presses til aborter de ikke vil ta. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Nettopp.. Jeg blir suspekt når han skriver sånt. Klart du blir, du er jo kvinne! Du er født mistenkelig Utgreiing: Om du blir supsekt så blir du, som objekt, mistenkelig "Nettopp.. Jeg blir mistenksom når han skriver sånt." Ville nok vert bedre Sorry, skal ikke mase om språket mer. wow.. dobbeltposter til og med kun for å hakke på at jeg skrev "jeg" istedet for "det".. Alltid like gøy med slike brukere Når du kommer med slike uttalelser som at ingen kvinner er til å stole på, forventer du at du skal bli tatt seriøst? Du kan ikke komme med et eneste godt argument for den uttalelsen, men du kan gjerne forsøke om du vil.. Endret 27. februar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Niks. Innen abort har ikke mannen stemmerett. Dog, det skjer jevnlig at kvinner presses til aborter de ikke vil ta. Da har de det like ille begge to, da. Endret 27. februar 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Niks. Innen abort har ikke mannen stemmerett. Dog, det skjer jevnlig at kvinner presses til aborter de ikke vil ta. Da har de det like ille begge to, da. Nja... Jeg vil anta at kvinnene som regel lider litt mer emosjonelt sett. På tross av at mannens lidesle der et barn blir tatt fra han bagatelliseres. Kviner får glatt psykolog for å komme over traume itte en abort, mens menn blir ledd av om de skulle prøve det samme etter at kvinnen har, mot hans vilje, fjernet hans barn. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Da burde mannen lære seg å ikke ha ubeskyttet seksuelt samkvem med slemme damer, da. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Nettopp.. Jeg blir suspekt når han skriver sånt. Klart du blir, du er jo kvinne! Du er født mistenkelig Utgreiing: Om du blir supsekt så blir du, som objekt, mistenkelig "Nettopp.. Jeg blir mistenksom når han skriver sånt." Ville nok vert bedre Sorry, skal ikke mase om språket mer. wow.. dobbeltposter til og med kun for å hakke på at jeg skrev "jeg" istedet for "det".. Alltid like gøy med slike brukere Når du kommer med slike uttalelser som at ingen kvinner er til å stole på, forventer du at du skal bli tatt seriøst? Du kan ikke komme med et eneste godt argument for den uttalelsen, men du kan gjerne forsøke om du vil.. Argumenter argumenter... Skal vi se... har aldri vert i eet forhold uten å bli bedratt? Har uten unntak opplevd fra _samtlige_ av mine kvinnelig ebekjentskaper at har løyet for meg, brutt løfter, unnlatt å gi viktig informaasjon og latt være å betale tilbake penger de har lånt. mao, jeg har ikke hatt en relasjone én eneste kvinne, fra nivået bekjentskap til slekt, som ikke har utført en eller flere av nevnte synder. Men jeg har tre meget nære kompiser som ikke har gjort noe av dette. See where I get my figures from? Om jeg blir tatt seriøst driter jeg i, men jeg skulle meget gjerne ha møtt en seriøs kvinne! Da burde mannen lære seg å ikke ha ubeskyttet seksuelt samkvem med slemme damer, da. Menn bør ike ha ubeskyttet sex med damer. Punktum! Om de ikke er villige til å ta _alle_ konsekvensene av eventuell graviditet. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Menn bør ike ha ubeskyttet sex med damer. Punktum! Om de ikke er villige til å ta _alle_ konsekvensene av eventuell graviditet. Det er sant. Egentlig er jeg ganske negativ til sex i det hele tatt. Skjønner ikke hvorfor man ikke kan ordne hele forplantningsgreia med spermdonasjon. Null risiko, svik, løgn, bedrag...you name it. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Menn bør ike ha ubeskyttet sex med damer. Punktum! Om de ikke er villige til å ta _alle_ konsekvensene av eventuell graviditet. Det er sant. Egentlig er jeg ganske negativ til sex i det hele tatt. Skjønner ikke hvorfor man ikke kan ordne hele forplantningsgreia med spermdonasjon. Null risiko, svik, løgn, bedrag...you name it. Do you not worry! Over tid vil det bli slik. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Seriøst. Orker ikke stresset. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 brutal_mann: Så bare fordi du ikke har møtt en seriøs kvinne, så finnes de ikke? Og jeg vet nå ikke om de englevingene til kompisene dine sitter så godt fast at det gjør noe... Mener du at mannfolk/gutter er til å stole på men ingen hunkjønn kan bli stolt på? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 brutal_mann: Så bare fordi du ikke har møtt en seriøs kvinne, så finnes de ikke? Og jeg vet nå ikke om de englevingene til kompisene dine sitter så godt fast at det gjør noe... Mener du at mannfolk/gutter er til å stole på men ingen hunkjønn kan bli stolt på? vel... samtlige av mine kompiser har "føkked a woman over". Men det betyr, for meg, niks nada. Jeg bryr meg om hvordan mennesker relaterer seg til MEG. der er skoren veldig enkel Gutta 3 Females 0. Jeg mener at ingen hunkjønn er til å stole på, mens at det er blant nære kompiser du finner mennesker med integritet. brutal_mann: Så bare fordi du ikke har møtt en seriøs kvinne, så finnes de ikke? Og jeg vet nå ikke om de englevingene til kompisene dine sitter så godt fast at det gjør noe... Mener du at mannfolk/gutter er til å stole på men ingen hunkjønn kan bli stolt på? vel... samtlige av mine kompiser har "føkked a woman over". Men det betyr, for meg, niks nada. Jeg bryr meg om hvordan mennesker relaterer seg til MEG. der er skoren veldig enkel Gutta 3 Females 0. Jeg mener at ingen hunkjønn er til å stole på, mens at det er blant nære kompiser du finner mennesker med integritet. Seriøst. Orker ikke stresset. Oh... It feels so good to be right Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Tror du da, brutal_mann, at disse kompisene hadde vært like fulle av integritet om du hadde vært deres kvinnelige venn? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Tror du da, brutal_mann, at disse kompisene hadde vært like fulle av integritet om du hadde vært deres kvinnelige venn? Det har jeg vel allerede sagt at de ikke ville vert? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Da er vel menn like fulle av drit som kvinner er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå