HDSoftware Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Heisan folkens Jeg har et .NET program (C# net3.5) som åpner en binær fil med FileStream klassen. Dette fungerer helt glimrende så lenge programmet ligger på egen maskin. Så fort jeg flytter programmet til en annen maskin og prøver å kjøre over nett så feiler det med en gang jeg prøver å åpne data filen. Jeg gjetter jo på en eller annen rettighetsproblematikk, men jeg klarer ikke se hvor dette ligger. Har det noe med at .NET bibliotekene kansje ikke arver pålogget bruker? Finnes det en enkel løsning på dette? Lenke til kommentar
Spartakus Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Får du noen feilmelding da? Prøv dette: 1. Åpne Properties på prosjektet -> 2. Gå ned til "Security" 3. Huk av "Enable ClickOnce Security Settings" 4. Kompilér på nytt. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det er ikke ansett som sikkert å kjøre et program over en nettverksressurs. Du må enten skru ned sikkerheten, eller du kan forsøke å signere programmet du streamer. Jeg vet ikke om det hjelper, men det er fort gjort å teste ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå