eripaul1 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg er ganske ukjent med denne teknologien, mobilt bredbånd... Du kobler altså et USB-modem i pc'en, så har du full tilgang på nett med et tilhørende abonnement...Så tenkte jeg, er det mulig å sende ut trådløse signaler fra dette USB-modemet? Isåfall kunne jo jeg sitte på bussen med pc'en i sekken tilkoblet USB-modem, samtidig som den sender trådløse signaler til ipoden min, slik at jeg har WIFI-signal på denne.... Er dette mulig? Eller kan jeg bare få nett til pc'en? Håper på svar, på forhånd takk! Lenke til kommentar
H80 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ja, det går fint. Men modemet/telefonen må ha denne funksjonen. Jeg kan gjøre dette med min HTC TyTN II, det går sikkert på andre Windows Mobile-telefoner også. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 For å koble deg opp mot laptopen så må du sette laptop og ipod i AD-HOC modus (datamaskin til datamaskin). http://www.ipodtouchfans.com/forums/showth...3091&page=8 Lenke til kommentar
eripaul1 Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg må innrømme at jeg ikke forsto så mye av det der ettersom min tekniske innsikt ikke er altfor stor... Er dette en vanskelig prosedyre? Må jeg jailbreake ipoden? Er det noen som kunne gitt en grei fremgangsmåte på hvordan jeg kan løse dette? For øvrig takker jeg for svarene:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå