ilpostino Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 jeg skal ha nytt design på hjemmesiden min og har laget tre forslag som dere finner her. det jeg lurer på er: 1) hvilkent liker dere best? 2) hva kan eventuele endres? (jeg har feks vurdert å bytte grønnfargen fra design to med orange-fargen på design 1) Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Nummer 2 er min favoritt. Fargene er utrolig bra. Det som plager meg er fonten du bruker i menyen, og at den kanskje kunne vært plassert under bildet. Den kunne gjerne hatt en litt mørkere grønnfarge også. Lenke til kommentar
inspo Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Nummer 2. Ikkje bytt grønfargen Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Alt etter hva den skal brukes til (yeah, ser det med scripting osv.). #2 kanskje, om du bytter font, da den sirlige du bruker nå er vanskelig å lese. Men #1 synes jeg også var litt spennende. Oransje og grå tror jeg funker ganske bra som farger. Bytt font på brødtekst til noe som har serif. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 #2, men bytt ut skrifta med noe mer lettlest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå