Cortinarius rubellus Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Har kommet trailer på Lost Planet 2: http://xbox360.ign.com/dor/objects/1425490...trl_022009.html Håper dere får den opp=) Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kommer nok til å kjøpe dette her. Har 1eren, men har ikke fått spilt den ferdig. Siden 2eren fåregår i tropisk klima så får jeg håpe de har tatt vekk det energidritet man må ha for å overleve. Noen som vet når dette kommer? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Herregud så dritt det så ut. Det som var herligt med Lost Planet var nettopp det at den var orginal på omgivelsene, med tanke på is og kulde. Denne så ut som 99% av alle action spill ute nå. Alle lager jo spill i jungelen...er så lei av å se på gress og tre effekter, og jord farget omgivelser.... Denne skal jeg lett klare å hoppe over. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Syns dettte så gøy ut Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Enig når det gjelder det med jungel, men Lost Planet har monstre og det er 3.person så jeg skal ihvertfall prøve det ja=) Skal prøve og holde oppdatert med trailere som kommer på siden her=) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ser bra ut, skal skaffe meg det første og, siden det bare koster rundt 80kr fra play.com Så Får seg se, liker deg det og kommer meg gjennom det blir nok dette kjøp og. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ser fett ut. 1'ern var kjempe bra, så mye mulig det her blir kjøp. Eneste jeg stiler meg litt skeptisk til var at de bruker de samme fiendene som i 1'ern. Når jeg kommer i en boss battle i 2'ern så vil jeg ikke møte akkurat samme fyr som i 1'ern... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå