JohndoeMAKT Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Hei, jeg har kjøpt en falsk bart, men det følgte ikke med noen festeanordning, så jeg lurer på hvordan jeg skal feste dette dyret til leppa slik at den holder seg på plass en hel kveld. Er det en type lim som er egnet til dette? Tynn dobbeltsidig tape? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Du kan jo prøve superlim, men vil tro det kan bli et lite problem og ta av. en annen løsning kan jo også være en dobbelt sidig teip ja, men sørg for at du ikke har noe ansikts hår der hvor du plaserer teipen.. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Er eget lim til formålet å få kjøpt, stikk innom ein kostyme forhandler eller noke slikt. Dette er eit tyntflytande lim med ein liten pensel i (type neglelakk). Men du kan bruke alle typar lim som ikkje irriterer huda. Ville ikkje brukt superlim, denne limen tærer for mykje på huda i tillegg så er limet sprøtt når det tørkar so du risikerer at barten brotnar av halveis ut i kvelden. Bruk litt klissete lim istadenfor då kan du berre henge på igjen parten om den skulle dette av i løpet av kvelden. Om du har følsom hud så kan det være lurt å teste limet du har tenkt å bruke på arma ein dag eller to i forveien. Er kjedelig å gå rundt heile kvelden å klø seg på leppa. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Tilogmed Oslolosen har mista barten noen ganger mens han har holdt på som værst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå