stonhans Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg vet ikke om dette er verdt bildekritikken, men jeg følte at det var noe spesielt med det. Er det noen som har noen meninger? :-) Lukkertid: 1/250 sek Blenderåpning: F/5.6 Brennvidde: 53 mm ISO: 250 Lenke til kommentar
Suic Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hadde blitt mye bedere hvis du hadde greid og fokusere på hele bladet og ikke fått sol på enden! Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hmm, jeg likte hvordan det ble sol på enden, blander seg inn i bakgrunnen. Fint bilde Lenke til kommentar
ImNotHere Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Bildet funker ikke helt for meg. Tror nok det hadde blitt bedre med hele bladet i fokus, men fortsatt litt kjedelig motiv. Du er dog inne på noe med lyset som kommer inn på enden av bladet. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg er litt usikker på hva dere mener med hele bladet, da halve bladet er dekket av is. Men takk for kritikken. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå