sogveg Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hei, jeg sitter på en skolepc og får opp en feilmelding da jeg skal åpne nyno, den lyder som følge " Exception Exception in module Nyno31.exe at 00026220. Unable to write to nyno31.ini." Noen som vet noe jeg kan gjøre for å få dette til å fungere? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Har du gjort akkurat det som står i beskrivelsen? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 siden den har problemer med å skrive til filen nyno31.ini har du sjekket at denne filen eksisterer og hvilke rettigheter som er satt på den? Lenke til kommentar
Prody Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Så hva ble resultatet her? Sliter med det samme.. Lenke til kommentar
turana Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Noen som vet noe om dette? Det må da være en mulighet for å kjøre dette programmet uten å være innlogget som administrator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå