Gå til innhold

Mounted Combat System


Anbefalte innlegg

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...17105&sid=1

 

In patch 3.1, a new world event titled “The Argent Tournament” will be coming to Northrend! This tournament will be live on the 3.1 PTR and open for testing, though certain aspects are still in development. Players will find a host of new features here, including:

 

 

* The ability to prove your worth to a capital city of your choosing through our new mounted combat system (still in development)

* New daily quests to construct the great Argent Crusade coliseum for glorious battles to come

* All new rewards - new items, titles, banners, tabards, pets, mounts, and more

* All new achievements

* Many more festivities, and more to come in future content updates!

 

 

Players will find the Argent Tournament in Icecrown. Speaking to any Northrend flight master will get you on track to prove your worth to the Argent Crusade, your faction’s leaders, and all denizens of Azeroth!

 

Ser ut som WoW endelig får mounted combat. I tillegg kommer det nye dailies som fungerer på samme måte som Sunwell/SSO-questene gjorde. Bygger et kolloseum over tid etterhvert som serveren fullfører quester osv.

 

Ser spennende ut :)

Endret av zbegra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hele WoW er intet annet enn grind, uansett hva man skal oppnå. Grinde honor, grinde arena, grinde raid dungeons... at de nå legger til nok en glorifisert repgrind er faktisk ikke det spillet trenger. Men men, det kommer ikke som noen bombe akkurat.

 

Dessuten, "du må jo ikke være med da"... å dæven, sier du det, det skjønte jeg virkelig ikke. :roll:

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan dette mountet combat systemet vil fungere. Samt om det er dedikerte mounts eller om det blir en "nobel" kamp mellom General Chickenchaser Blood elf på sin forvokste kylling. Remember the Sunwell med visiert nede og lanse strakt ut og kyllingen ilegger stemningen med et "bakAAAA!" før du dundrer nedover mot motstandere, som har ramlet av mounten sin i vill latter grunnet det absurde synet.

 

Eller om det blir noe alla battlefield og tankkjøre oppdraget du hadde Borean Tundra. Mon tro.

 

Spennende at de forsøker noe nytt i alle fall, selv om jeg frykter at det vil gå 2 dager etter lanseringen før ost og vin blir servert.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Hele WoW er intet annet enn grind, uansett hva man skal oppnå. Grinde honor, grinde arena, grinde raid dungeons... at de nå legger til nok en glorifisert repgrind er faktisk ikke det spillet trenger. Men men, det kommer ikke som noen bombe akkurat.

 

Dessuten, "du må jo ikke være med da"... å dæven, sier du det, det skjønte jeg virkelig ikke. :roll:

Det du sier er altså at Blizzard bør slutte å komme med nytt content siden man ender opp med å farme det?

 

De legger ikke til en ny faction heller, så noe repgrind blir det jo ikke, annet enn eventuelt en ny måte å få rep med hovedbyene på.

 

Og som jeg sa; tidlig å klage når det så vidt er kommet på test realms.

Lenke til kommentar
Det du sier er altså at Blizzard bør slutte å komme med nytt content siden man ender opp med å farme det?

 

Så i følge deg er det altså ikke mulig for Blizzard å prøve og tenke nytt, bare øse på med samme gamle innholdstypen om igjen og om igjen...

 

Blizzard har til syvende og sist designet Wow til å være en endeløs grind, det er DET jeg er lei av. Det eneste som gjelder er å skaffe bedre utstyr, for så og bruke det utstyret til å skaffe ennå bedre utstyr. Hvis du synes dette er toppen av lykke så værsågod, jeg skulle bare ønske for min egen del litt annet type innhold, hvor JEG selv kan hevde meg basert på mine ferdigheter (f.eks i pvp, og da trekker jeg mer enn gjerne fram Guild Wars som et godt eksempel på hvordan det kan gjøres bra) og ikke bare hvor lenge man gidder å grinde.

 

Men nok offtopic i denne tråden nå.

Lenke til kommentar

vel det var grind orientert, nå er det mer spillorientert. De fjernet f.eks den endeløse grindinge etter rep for å få spille heroics, gjorde det lettere å komme seg til raids og gjorde det lettere generelt sett å levle (med mindre XP per level nerfen).

 

Det er klart, de er langt fra nivået til Runescape når det gjelder å tenke nytt (noe jeg er nødt til å gi Jagex et stort pluss i margen for) men de kommer seg. F.eks questene består i Northrend av mer variasjon, f.eks samle litt items for deretter å kjøre damptanks å knatre Scourge, deretter fly drage og svi svinmakten (eller eventuelt spise den, hva du foretrekker).

 

De har forsøkt å gjøre noe med variasjon og tildels lyktes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...