tjobings Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hei Noen som har gjort selv eller? Er en tett (hvit) farge så bør ikke være så avansert,bilen blir mye finere ihertfall såfremt resultatet er bra. Trenger kansje ikke koste allverden på verksted heller men har lakka litt sjøl før,tok mc,en min med bra resultat. Lurer litt på hva forarbeid som må gjøres på plast?? Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Bare så det er sagt: jeg er ingen billakkerer, det jeg sier er basert på kun egne erfaringer, men det jeg gjorde når jeg lakkerte fangeren min var først: Pusse den ned med vått slipepapir (tror det heter 600 eller 800 papir) også etter det, vaske vaske vaske, også ha på grunning. Og lakk til slutt..beveg armen og ikke håndleddet når du lakker. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet mitt ihvertfall. Du har jo hvit bil, så da er jo saken biff. Lett å lakke Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 - Vask med silikonfjerner - Puss med 250 - Legg plastheft (les bakpå burken) - Legg slipefyller - Sparkle evt. småsår/hakk - Puss med 400/600 - Lakk Er ikke billakkerer, men har gjort det selv med godt resultat. Fikk "oppskriften" av en billakkerer da. Lenke til kommentar
tjobings Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 hei Takk for tipsa,får bli eit vårprosjekt;-)) Lenke til kommentar
bmwpower92 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 jepp, men 800 papiret fungerer også fint da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå