elhacko Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ja når jeg sitter på pc'en så kommer det pop ups, via internet explorer(veldig ofte) Er sinsykt irriterende når jeg spiller eller gjør andre ting. Så vis noen her har noen tips til hva jeg kan gjøre hadde det vert fint. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 skift nettleser til firefox 3 og problemet skal være løst... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Du skal ikke få popups hvis du ikke klikker på noe. Scann maskinen din for infeksjoner. Har du XP eller tidligere kan du bruke en online virusscanner. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 skift nettleser til firefox 3 og problemet skal være løst... ikke alle som vet hva en nettleser er for noe (startsiden.no?) Lenke til kommentar
elhacko Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Hvordan avinstalerer jeg internet explorer? Jeg har alle nettleserne så trenger ikke IE. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvordan avinstalerer jeg internet explorer? Jeg har alle nettleserne så trenger ikke IE. Den er så integrert i Windows at det ikke er noe lurt. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå