Gå til innhold

Hotell i Tenerife - Playa De Las Americas/Los Cristianos

Nene79

Anbefalte innlegg

Heisann!!! :new_woot:

Nå har jeg pløyd gjennom Hotell.no og Hotel.com og alle andre plasser der det går ann å bestille hotell for å finne det beste hotellet på Tenerife! Ikke det dyreste da...

Jeg har lest opp og ned på Tripadvisor.com, men blir like forvirret da det er splittet mening om hvert hotell.

Så.....

Er det noen her i dette landet som kan komme med et tips på et hotell som de er SUPER-FORNØYD med? Eller et tips om hvilket hotell vi IKKE burde bo på? Vi er ute etter "det lille ekstra"!!

Vi er et par på 30, vil ikke bo midt i bråket, men heller ikke usentralt.

Vi reiser nedover i Mars :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Om du har tengt det til Las Americas, ikke velg Borinquen. Helt ok hotell og alt det der, men fortsatt ikke det beste jeg har sett! Gran Tinerffe eller hvordan det skrives er ett 4'stjernes hotel som ligger veldig sentralt i Las Americas, og det var helt perfekt!

Show hver kveld, stort hotel, fler bassenger, både oppvarmede og ikke oppvarmede. Frokosten var herlig!

Men ikke lunsj buffee'n som kostet 18 euro, og var noe av det verste vi har vert borti, hehe!

Men kan ikke si at vi var så ofte på hotellet rundt lunsj, da er man på stranden, eller bassenget, og kjøper seg noe godt der:)

Lenke til kommentar

Heisann. Bodde 14 dager på Marylanza Golf Resort i påsken i fjor, dette ligger i Playa De Las Americas. Veldig fornøyd, rent og pent, stille og 10-15 minutters gange til "sentrum"/stranden. Avstander ikke noe problem selv om det ligger litt i 'utkanten'. Stort supermarked og plenty restauranter i nærheten. Veldig fint bassengområde, store rom. Bassengene er veldig bra, selv om det var litt kaldt vann i dem i mars... Har lagt ut noen bilder her .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...