El_Jeffe Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kom over endel bilder på en snowboardside som fasinerte meg. Jeg lurer på hva som er gjort av etterbehandling på disse bildene. Er det meste highkey bilder? De har alle en spesiell atmosfære, lyset og været den dagen så ikke ut til å være spesiellt bra heller. Fargene er også litt spesielle? Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 På det første bildet ser det ut som om det er fjernet en del farge og tintet litt grønt, og så er kjøreren masket ut. Jeg vil også tro at det er brukt en blits plassert på pipen. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Veit ikke hva som er gjordt i etterbehandling, men kan bekrefte at det var blitz på pipen. Ganske mange såg det ut til på tv. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (Ikke for å være pirkete, men det finnes regler - som stadig brytes - om at man ikke har lov til å gjengi andres bilder slik, uten spesiell tillatelse....det er derimot lov til å linke til andres bilder.) RandiA Lenke til kommentar
cammisx Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 adjustment layers med masker han er maskert ut av bakgrunnen bakgrunn: curves desaturation color fill vignette menneskene: maskert UT av lagene ovenfor kontrast/ curves selective color + sikkert litt til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå