Manken Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Hei,jeg har en betent leggmuskel, har hatt det en stund nå. og jeg får verken godt ordentlig eller strekt ut beinet ordentlig. Den er også svært hard! så er det noen som har noen tips jeg kan gjøre selv, mens jeg er hjemme. Bare slappe av og ikke bruke det. eller masere det osv.? Noen som har noen forslag? Skal til legen i morra. men trenger tips til hva jeg kan gjøre mens jeg er hjemme. Endret 23. februar 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Få dama di til å massere deg med en god og varm olje. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Var det et seriøst svar? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ja, en god massasje har hjulpet meg mange ganger. Men nå har jeg ikke væært noe annet enn støl. Men sannsynligvis om legen finner noe så vil ha sende deg til en fysioterapeut som vil massere deg. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Okei daså Prøver å masere det litt for meg selv da ^^ Kan si ifra hva legen sier Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Var det et seriøst svar? Etter hva jeg har lært går betennelsen bort med blodet og massasje stimulerer blodsirkulasjonen. Tror også du kan gå til legen og få en pencilin-kur som kan hjelpe. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Takk så mye for alle svar Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Hva skjedde med dama di? Kondomeriet har en god olje som virker varmende, anbefaler den. Endret 24. februar 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Sorry , hu dumpa jeg for en uke sia Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Da bruker vi hu slaskete søstra mi istedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå