PureChaos Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei. Lurer på om noen vet hvor jeg kan kjøpe vinylplater i Oslo. Hovedsakelig jazz jeg er ute etter. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hmm...jeg tenkte først på platebutikken Tiger, men der har de mest rock og metal, og den slags. Eneste jeg kommer på i farten er platemessa på Rockefeller, som faktisk akkurat har vært. Men den er vel fire ganger i året eller noe, så det er alltids håp =) Lenke til kommentar
shoop! Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Big Dipper kan være verdt en titt :-) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Er en sjappe helt i enden av Karl Johan som flyter over med Vinyl, får google litt etter navnet! "Bare Jazz" har også noe Vinyl, men ikke spesielt mye. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Er en sjappe helt i enden av Karl Johan som flyter over med Vinyl, får google litt etter navnet! Jeg fant ikke navnet. Noen som vet? Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Tiger har blitt mer variert med årene, kjenner en som kjøper all salgs vinyl der... Alt fra Beirut og Animal Collective til Dungen. Litt usikker på jazz, men. Endret 24. februar 2009 av Acherontic Lenke til kommentar
Bobkat Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Er en sjappe helt i enden av Karl Johan som flyter over med Vinyl, får google litt etter navnet! Jeg fant ikke navnet. Noen som vet? Kan være Råkk Å Råll. Veldig stort utvalg så de har nok jazz der. Edit: Den jeg skrev er forresten ikke i enden av Karl Johan. Den er midt på, i en gate mellom stortinget og Grensen. Endret 24. februar 2009 av Bobkat Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Big Dipper er bra, men dyrt. Er du ute etter mengder med brukte plater billig kan du sjekke ut Platelageret på Grønland, litt unna Spektrum og bak Gunerius. Det ligger inne i gården i Brugata 3C, opp trappa og til høyre i det innerste huset. Ganske ghetto, men funker fjell. Masser av Jazz, Blues, Soul, Rock og alt mulig rart der. Går dit av og til når jeg skal ha samples osv Det har litt rare åpningstider da, 12-16 på torsdag og 12-15 på lørdag om jeg husker riktig. Siden er nede for øyeblikket (platelageret.com). Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kan være Råkk Å Råll. Veldig stort utvalg så de har nok jazz der. Edit: Den jeg skrev er forresten ikke i enden av Karl Johan. Den er midt på, i en gate mellom stortinget og Grensen. Var den jeg tenkte på ja! Ikke alltid så greit å huske hvor ting ligger. Lenke til kommentar
Bobkat Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 http://oslopuls.aftenposten.no/musikk/article6472.ece Det står litt om fem forskjellige platebutikker i Oslo der. Det er også kart med adresse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå