cosmictoon Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 gjør alt selv ja, men lurer litt på bruken av det settet til mitt bruk hvis du skjønner, stort sett alt skal pusses ned, epoxy grunning og lakkes tett blank svart. kantene er de eneste stedene der alu-en blir synlig. der skal det høyglanspoleres og det kan man vel ikke gjøre med et slikt sett? ellers virker det som veldig bra greier ja, ble litt imponert over hvor kjapt og enkelt en kantkjørt felg kan fikses Har prøvd å polere dette men ikke bruk hard rubbing på dette. og skal du polere med maskin så vet jeg ikke resultatet. har ikke prøvd. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 har helt glemt denne tråden. er ikke kommet så fryktelig langt egentlig. har vært endel terasse bygging i det siste. er sykemeldt nå så da har jeg god tid til å pusse de opp får oppdatere litt: slipt ned kanten med 240 papir slipt over med 400 papir og på bildet er jeg ferdig med våtsliping med 1200 papir slik er de blitt nå med the big kit fra gasoline.no man får ikke tatt skikkelig rundt ventilen så dekket må av Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det så jo ut som det ble virkelig bra! Ikke så lett å jobbe med slikt med dekket på nei.. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 veldig fornøyd selv faktisk i og med jeg aldri har drevet på med slikt før, eneste som irriterer meg litt er at det er masse fiiiine små "riper" som jeg ikke får vekk. de lages med pastaene og skivene jeg bruker. prøvd med autosol, men da ble det enda værre Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Prøve med en mildere metallpolish for hånd med en microfiber da? Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 mulig det funker. men autosol er jo og metallpolish. kanskje litt hard den da. noen tips til mild metallpolish? Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Medium: Meguiar's All Metal Polish (beige burk) Mild: Meguiar's NXT All Metal Polysh (blå&grønn burk) Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 er de mildere enn autosolen mon tro? Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Medium: Meguiar's All Metal Polish (beige burk) Mild: Meguiar's NXT All Metal Polysh (blå&grønn burk) kan jeg kanskje med fordel bruke begge disse? først medium og så mild? Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Medium: Meguiar's All Metal Polish (beige burk)Mild: Meguiar's NXT All Metal Polysh (blå&grønn burk) kan jeg kanskje med fordel bruke begge disse? først medium og så mild? Jepp Den milde har også en meget god beskyttelse i seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå