christhenoob Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Hei! jeg sitter her i natten og tenker på hvor mye lettere livet mitt hadde vært hvis: - jeg slipper å koble headsettet mellom xbox høyttalerne og pc høyttalerne hele tiden - jeg slipper å skru volumknappen helt ned på en av delene når jeg bruker den andre (som du ser, så sliter jeg med store problemer...) trøtt humor til side satt. jeg trenger en kabel som går fra to hann 3,5mm plugger til en hunn 3,5mm eller 6,5mm dette er altså en y kabel, slik at jeg får begge to inn på dette ene headsettet. (endring: det motsatte av denne kabelen ) Endret 23. februar 2009 av christhenoob Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Den + den = det du trenger? Du kobler den skjøtekontakten i en av lydutgangene og den andre kabelen i den andre utgangen og i skjøtekontakten. Da skal den siste ledige kontakten i link #1 gi deg lyd fra begge. Håper jeg har forstått deg riktig. Den løsningen her er nok enklest, tror det kan være litt vanskelig å finne en kabel du trenger ellers. Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) vel.. jeg har brukt mine skills i Paint, og laget dette bildet: Endret 24. februar 2009 av christhenoob Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Om du får headsett til å bruke en 3.5mm minijack så går det jo. Du kobler den splitteren som jeg linka til til en av høyttalerne. Så den ledningen jeg linka til i en annen høyttaler og i splitteren. Da har du en minijack ledig igjen i splitteren som vil gi deg lyd fra begge. PS: skal få mekka paint jeg også da. Vent litt. EDIT: fixa paint Endret 24. februar 2009 av E.C. Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Nå skjønner jeg det hehe.. skjønte ingenting av hva du mente i førsten, men bildet hjalp;) takk for hjelpen, jeg stikker til clas ohlson en tur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå