apegryn Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei. Jeg lurer på om det er noen nettsider eller plasser jeg kan finne andre personer med samme musikksmak som meg? Det har seg slik at jeg har forholdsvis sær musikksmak og jeg kjenner ingen som liker noe særlig av det jeg hører på. Om det spiller noen rolle gjelder dette band som The sound of animals fighting, Rumble in rhodos, At the drive-in, De facto, Xploding plastix, The mars volta, bad brains, King crimson Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Last.fm er stedet. Bare du hører på nok musikk vil du etterhvert få naboer med musikksmak som ligner på din. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 aah såklart.. jeg visste om sida men den hadde jeg helt glemt ut. takker Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Finn bandenes nettsider og prat med folk som er med der, for eksempel The Comatorium. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg synes forøvrig ikke du har sær musikksmak overhodet =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå