Skillz Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Leker litt med tanken på å kjøpe meg en shuttle pc. Liker veldig godt design og størrelse på de og må si jeg skjønner ikke hvorfor jeg gadd noen gang å drasse rundt på maxi toweret mitt! Men saken er den! Når du en gang finner ut at Shuttle systemet som du kjøpte et halvt år tidligere begynner å bli tregt så går det vel da ikke an å bytte hoved kortet som på vanlige pc'er og bygge nytt i det gamle Shuttle toweret! Så da er det nye 3K som må til for et nytt shuttle ikke sant! eller har de planer noe annet??? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Bruker ikke Shuttle sånne VIA ITX hovedkort da. Da kan man jo bare kjøpe nytt hovedkort. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Denne poster er Über feil plassert Bruker ikke Shuttle sånne VIA ITX hovedkort da. Da kan man jo bare kjøpe nytt hovedkort. de bruker Flex-ATX .. kort sagt de samme hovedkortet du har i din Pc bare med 1 PCi slot (og selvsagt 1 AGP) eller ser de identisk.. (utenom fysis størlse da) og nye Flex-ATX kort kan du få kjøpt fler og fler plasser nå .. jeg vet at "databutikken" har noen .. "komplett" vet jeg hadde vertfall et (har ikke sjekka på en stund) men de får du kjøpt fler og fler plasser .. og nå som fler og fler produsenter hopper på SFF bølgen så trenger du ikke lenger å må bruke Shuttle Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Feilpostet. Hører hjemme under "hovedkort", ikke "søppel". Stenges / flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg