Ottesen Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg er bare redd hvordan det vil gå visst du får problemer. Går fint å lære seg å clocke litt, det er egentlig ikke så mye å lese på eller kunne, men som sagt når problemene kommer så er kunnskap nøkkelen. En veldig viktig ting du bør lære deg (visst du ikke kan det da) er å resette cmos. Slik at du kan gjøre det visst noe går galt. Da er bios'en tilbake til orginalt\standard instillinger... Lykke til Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har en ste pappa som er god til og fikste sånn pc'en problemer Men takk uansett, hvis probleme kommer da prøver jeg og finne ut av problemet med og lese litt x'D Men takk for hjelpe, alt gikk fint nå Satte den først opp fra 333 til 350, så til 375 og nå er den på 400 Selv om det står 402 inne på programmen EVEREST da, men samma Så vil det si at jeg nå har satt prosessoren min til 3,8 GHz og RAM fra hastigheten 667 MHz til det dobbelte, altså 1335 MHz ? Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 ops, mente ikke det dobbelte av 667 men av 400 for det var det jeg satte FSB frequency på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå