iMedia_4226 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Lurer på om noen har noen anelse om hva som er de beste bildeinnsillingene for min Samsung LE37A557? Lenke til kommentar
mrp89 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Lurer på om noen har noen anelse om hva som er de beste bildeinnsillingene for min Samsung LE37A557? kommer litt an på hva du ser på - prøv/feil metoden er genial der. Anbefaler å kjøpe en HDTV kalibrerings dvd som kjører mange ulike bildesnutter og kalibrer (stiller inn) tv-en slik at du får best mulig bilde på alle. Generelt på samsung tv-er er det bare å fyre kontrasten opp rundt 90-100 og lysstyrke rundt 80 og en brightness på 50-60. Fargenivået velger du etter egne preferanser. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Lurer på om noen har noen anelse om hva som er de beste bildeinnsillingene for min Samsung LE37A557? Kjøpte du virkelig den kontra A656... ja ja spør vel om du i det hele tatt blir fornøyd med bildekvaliteten :!: Lenke til kommentar
mrp89 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Lurer på om noen har noen anelse om hva som er de beste bildeinnsillingene for min Samsung LE37A557? Kjøpte du virkelig den kontra A656... ja ja spør vel om du i det hele tatt blir fornøyd med bildekvaliteten :!: hallo? 5-serien er kanon den også.. er ikke vits å betale ekstra for 6-serien spør du meg. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Lurer på om noen har noen anelse om hva som er de beste bildeinnsillingene for min Samsung LE37A557? Kjøpte du virkelig den kontra A656... ja ja spør vel om du i det hele tatt blir fornøyd med bildekvaliteten :!: hallo? 5-serien er kanon den også.. er ikke vits å betale ekstra for 6-serien spør du meg. Tullete påstand du får lese litt brukererfaringer og tester rundt om, 6 serien er uten tvil en mye bedre skjerm på alle felt og er vel verdt en div på 1000,-. Bare 100Hz er som natt og dag på en LCD og verdt 1000,- pluss spør man de fleste og da har man ikke begynt å sammenligne bildekvalitet, utstyr, spesefikk og design en gang... Som skrevet tullete påstand. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg henger meg på jada-jada her... 100hz er nødvendig på en lcd. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Nå var det ikke det som var emnet her da. Syns det er unødvendig å hakke ned på andres utstyr bare fordi det ikke er verdens beste på alle områder, kanskje han ikke hadde råd eller behov for 100hz og andre funksjoner. Når det gjelder optimalt bilde vil jeg anbefale en kalibrerings dvd ja, bare søk på en "ulovlig" side du Endret 24. februar 2009 av Jo Are Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå