Erik den Raude Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei, Skal kjøpe en skikkelig kvalitetshårklipper slik at jeg slipper å være redd for hakk og ujevnheter og trøbbel, og er blitt anbefalt merket Oster. Jeg ser disse finnes på Amazon.com, men det er kjipt å måtte bestille slikt fra Statene. Noen som vet om man kan få kjøpt dette noe sted i Skandinavia, fortrinnsvis i Norge? Thanks (: Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 nei men hvis du kjøper fra www.amazon.co.uk er det nermere! Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Der fant jeg den dessverre ikke, bare en fra samme merke til £230, og det er uaktuelt. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Frakten blir helt vill fra amazon.com Items: NOK 303,65 Shipping & Handling: NOK 487,82 Total Before Tax: NOK 791,47 Estimated Tax:* NOK 0,00 Hva faen? Endret 23. februar 2009 av Erik den Raude Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Noen som veit om dette inkluderer MVA? For 500 i frakt er helt satans dyrt. Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Noen som veit om dette inkluderer MVA? For 500 i frakt er helt satans dyrt. Fant du en hårklipper til slutt, ell? Er på leit etter en god en. Ser ut som vi har samme behov. Altså en som bare KLIPPER og ikke setter seg fast dersom håret er for langt/tykt. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Vurderer en slik babyliss-sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå