d'espresso Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Trenger tips til hvilket komplett 5.1-anlegg, eller løse komponenter, jeg og kjæresten skal kjøpe. Skal helst være komplett med DVD-spiller, men må ikke være det. Bruksområder: Film TV Musikk Budsjett: Opp til 5500, men vi kan strekke oss til 6000 om det er absolutt nødvendig, men helst mindre. Andre ønsker: Svarte høytalere Har sett litt på dette anlegget, men er ikke helt sikker på hva vi skal gå for. Er kanskje også verdt å nevne at TV'en som dette anlegget skal brukes med ikke har HDMI, og da trenger vi vel en "video out", gul ledning, liksom? Det har det anlegget jeg linket til, bakpå sub'en. Men selv om vi ikke har HDMI-port på TV'en som skal brukes med anlegget, så må det være HDMI-port på anlegget for bruk i fremtiden. Det må også være USB-tilkobling slik at vi kan se på video som ligger på minnepinner og eksterne hardisker. Trenger flere forslag, og gjerne anlegg de har i fysiske butikker. Setter pris på alle svar. - Haakon Endret 23. februar 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Jeg kom med en tilfeldighet over Harman/Kardon Cinestart 37 her om dagen, og det til en helt grei pris. Dette anlegget kjøpte jeg for noen år siden og er grunnen til at jeg er blitt interessert i "hjemmekinoverdenen". Lyden er upåklagelig og film er regelrett morro å se på. Det samme gjelder selvfølgelig også musikk. I mine øyne får du utrolig mye for pengene og det hele pakket inn i et pent design. Endret 24. februar 2009 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg kom med en tilfeldighet over Harman/Kardon Cinestart 37 her om dagen, og det til en helt grei pris.Dette anlegget kjøpte jeg for noen år siden og er grunnen til at jeg er blitt interessert i "hjemmekinoverdenen". Lyden er upåklagelig og film er regelrett morro å se på. Det samme gjelder selvfølgelig også musikk. I mine øyne får du utrolig mye for pengene og det hele pakket inn i et pent design. Bra tips ! Den pakken ser ut som god value for money, og er et passe steg over budsjett killeren vår: Z-5500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå