Hidden Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg har et problem med å få startet Opera 7.10, som nevnt i tittelen. SETI hadde vel kjørt i 8-9 timer uten at jeg brukte maskinen til noe annet, og når jeg så hadde sendt resultater og fetche nye WU's, og klikket Opera ikonet, skjedde ingenting. Jeg gjorde dette fler ganger, noe som resulterte i at jeg måtte fjerne noen entries fra programlista, da de ikke startet. Nå ser jeg Java symbolet i systray, men ingen Opera 7.10. Er dette vanlig? Jeg har opplevd det 2-3 ganger til nå. Win2k, SP3 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg vet ikke, men oppdater virusprogrammet ditt. Det var i hvertfall virus på min Opera 7.10 english og 7.03 norsk!! disse var lastet ned fra operas egne internettsider. Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Zethyr: Det tror jeg ikke en dritt på! DU kan ikke bare komme her å påstå at filer på opera sine servere er infisert med virus! :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå