murnaa Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 OK, er det noen som har sett uefa champions leage reklamen som nå går på viasat 4. Den sangen er så kul. Jeg har søkt overalt liksom, men finner den ingen steder! Noen som vet?? pliiis. ( det er ikke take that med rule the world jeg skal frem til, det var den som var før på reklamen) Takk Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) dette er feil sted å poste slike spørsmål, det finnes en egen tråd. og finner du den rette tråden, så ikke post spørsmålet der heller, les litt, så vil du se at dette spørsmålet har blitt besvart 5 ganger den siste uken. Endret 23. februar 2009 av Ekko Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 OK, er det noen som har sett uefa champions leage reklamen som nå går på viasat 4. Den sangen er så kul. Jeg har søkt overalt liksom, men finner den ingen steder! Noen som vet?? pliiis. ( det er ikke take that med rule the world jeg skal frem til, det var den som var før på reklamen) Takk Kan hende jeg husker helt feil, og tenker på en helt annen reklame, men det er ikke Aerosmith med Drem on? Dream on Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 dette er feil sted å poste slike spørsmål, det finnes en egen tråd. og finner du den rette tråden, så ikke post spørsmålet der heller, les litt, så vil du se at dette spørsmålet har blitt besvart 5 ganger den siste uken. Som du sikkert ser så har trådstarter blitt medlem i dag, så da kan det vell unnskyldes at han bommer på forumet... syns du ikke? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Som du sikkert ser så har trådstarter blitt medlem i dag, så da kan det vell unnskyldes at han bommer på forumet... syns du ikke? Jeg la ikke merke til post counten, så: Jo. Jeg var litt streng :-) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Slike spørsmål hører hjemme i Lurer du på hva sangen eller artisten heter?-tråden. Vennligst spør i nevnte tråd. Denne tråden stenges, og reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg