fcuk_IT Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Orginal Er jeg helt på jordet eller? Enda mindre kontrast, og mindre blått Endret 24. februar 2009 av fcuk_IT Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 cross processing gir vel i utgangspunktet også veeldig høy kontrast, så spørs om du kanskje burde øke den litt? x-pro er jo relativt random, så du kan sikkert få slike farger. men tror nok det er litt for blått? Har prøvd meg litt på deg selv; har med en kvikk beskrivelse på hvordan jeg gjorde det også =) http://cruelphoto.wordpress.com/2009/01/30/mad-hatter/ Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg har sett både blasse, og veldig kontrastrike varianter av XP - jeg har faktisk flatet kontrasten ut nokså mye på dette, og jeg mener kanskje at jeg skulle vært enda mer hardhendt. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Utgave med mindre blått lagt til. Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Oooo, dette har jeg ikke greie på, men har jo sett lignende fotos, og ville bare legge til at jeg likte bilde nr2 veldig veldig godt Elsker sånne farger! Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 hadde det vært mulig å lagt ut original for å se hva som er blitt gjort? Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 hadde det vært mulig å lagt ut original for å se hva som er blitt gjort? Orginalen er lagt til i toppen. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Likte egentlig orginalen best jeg Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Nå er ikke jeg så inne på hva XP går ut på men jeg likte den nederste, skikkelig gammeldags-feel Det gjorde på en måte hele bildet, originalen var ikke så kjempespennende. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Originalen er uten tvil bra, men jeg likte best siste versjonen. Hadde vært tøft med ørlite smalere DOF -iom at teksten er hovedmotivet. Kanskje en smule skeivt. Teksten er i alle fall skeiv. Alt i alt et tøft bilde. Enkelt og effektfult. Fargene får meg til å tro GM kanskje kunne likt det som et av lanseringsbildene sine. -Og det er jo bra både mtp komp og etterbehandling. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Den siste versjonen falt virkelig ismak hos meg, stilig teknikk. Kunne minne om et band-cover egentlig (med litt bevegelse og i kvadratformat). Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Originalen er uten tvil bra, men jeg likte best siste versjonen.Hadde vært tøft med ørlite smalere DOF -iom at teksten er hovedmotivet. Kanskje en smule skeivt. Teksten er i alle fall skeiv. Alt i alt et tøft bilde. Enkelt og effektfult. Fargene får meg til å tro GM kanskje kunne likt det som et av lanseringsbildene sine. -Og det er jo bra både mtp komp og etterbehandling. He he, se litt nøyere så ser du at hele bakenden av karrosseriet er skjevt på bilen - glassfiber slår seg visst med tiden. Bildet ble tatt på 200mm f/2.8 så da var det ikke mye igjen å gå på med tanke på DOF Forøvrig stoppet jeg resten av 4. juli amcar paraden som kom bak for å ta dette bildet. De så ut til å ta det med et smil heldigvis. Endret 25. februar 2009 av fcuk_IT Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Så veldig bra ut det her, vet ikke helt hvilken vesjon jeg foretrekker... kanskje den siste. Kunne du gitt oss en beskrivelse av hvordan du gikk frem for å få denne effekten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå