simes Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 hmm. nei. dette kommer til å vare evig, derfor sier jeg det siste ordet nå. ok? Muha. Lenke til kommentar
Punisher Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Legg dere ned og slikk søvet for mine føtter JEG er sist! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 harr harr.. og det trur du? glemm det, jeg har tatt kontrollen nå! Okey, Alle sammen! Deres nye leder i å vere sist utlyser et par nye lover. Skatteloven Paragraf 1 Første ledd. Gi meg, Prelude, 50Kr nå. sett inn på konto l337.43.43434 Andre ledd. ved manglende betaling, se Straffeloven paragraf 1, første ledd. Straffeloven Paragraf 2 Første ledd. Ved manglende betaling i henhold til Skatteloven Paragraf 1, første ledd, skal det hentast inn spesial kompetanse fra Hells Angels eller Desperados, eventuelt Holy Riders (se Straffeloven paragraf 1, andre ledd for utdypinger ved leige av ekstra personell.). De/den person/gruppe som utfører det pålagte inkrevingsarbeid skal knuse kneskåler, knekke fingrer og likn til dømte punger ut. Andre ledd. Ved leige av ekstra personell har utleigefirma krav på 25% av totalsum den dømte skylder. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 beste måten å gjøre dette forumet uendelig på: amd vs p4 hehe lurer på hvor langt det blir nå----- Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 heheh.. dette er lengre enn amd vs p4 threaden... den diskusjonen er egentelig døfødt.. nei, har du sett på makan! Im last! Lenke til kommentar
Beemer Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Hehh...Jeg er sist...Yehaw.... :smile: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 vilhaegenpcuansettalder.com vilhaegenpcuansettalder.com vilhaegenpcuansettalder.com vilhaegenpcuansettalder.com vilhaegenpcuansettalder.com vilhaegenpcuansettalder.com vilhaegenpcuansettalder.com vilhaegenpcuansettalder.com vilhaegenpcuansettalder.com vilhaegenpcuansettalder.com vilhaegenpcuansettalder.com vilhaegenpcuansettalder.com vilhaegenpcuansettalder.com (send meg en mail :wink: ) Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Alle som mener de har en IQ på mer en 25, Rekk opp et inlegg! :razz: Lenke til kommentar
slakken Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 På tide noen sporer innpå med morsomheter igjen. Hørt denne: Er det erter du har i BH`en, eller er du bare glad for å se meg? Eller denne: Er det Solo du har sølt på skjørtet eller er du bare glad for å se meg. Listen er større, følger på senere. Men nå er JEG sist!!! Lenke til kommentar
Beemer Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Ånei du, Im in Control, You feel slepy. You cannot write in here any more. Im the last Person to post In here. Leave it that way.. Feel The Force. The Force has Spoken... Do NOT copy this Message, or Ill send somebody for your keyboard. You will not get it back. Ill send a virus for your Hardrive, a metal-eating termite for your pc-casing, and shower of static electricity for you cpu and Mainboard. Im the FORCE, you have to obey The Force. You cannot RESIST me.....Nobody can escape the power of The Force.*Grin* Lenke til kommentar
formannen Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Ja, nå er jeg sist av alle så langt. Lenke til kommentar
slakken Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Å nei du!! Bare for å vise hvem som er best, drar jeg det magisket trikset som gjør at jeg er sist! Lenke til kommentar
formannen Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Hah! Du hadde ikke siste ordet lenge nei... http://www.nufc.com Lenke til kommentar
tvika Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 menigsløst dette her.... uansett jeg har siste ordet og befaler alle til å slutte med dette. ___ TV Lenke til kommentar
vwalle Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 LoL jeg er sist (amd ruler) bla bla bla :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :wink: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :wink: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :wink: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: amd ruler :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: intel sux!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: faen jeg SLITER!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg