sjanten Skrevet 14. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2002 Quote: On 2002-03-14 17:59, Cyrus skrev:Forbanna sprit! Blir så jævlig fyllesjuk at det går jo ikke ann å gjøre en dritt :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad:I løpet av morgendagen skal dere få noen gode sitater fra ei blodine som jeg rota med i natt.Bye the way, trur at man skal lette lenge etter en så ekte blondine!"Å hu var dum å deilig!, juba lubaaa....."/Cyrus og med ett ble d mer liv her på tråden :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2002 Du bare finner på noe. :razz: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 15. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2002 Quote: On 2002-03-14 21:02, The_Creator skrev:Jippi ! va er signatur? signatur er et tog som ikke trenger skinner! kjører over skog og mark, får deg både hit og dit in notime! -NSB reliability Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 15. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2002 bært bært morn morn Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 15. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2002 Den gang jeg var ung, brukte vi føttene for å transportere kroppene våre rundtomkring... Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 15. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2002 Da var vi tilbake på jobb igjend, På onssdag og torsdag var jeg på lærlingkonferanse for region sør. Vi var ca 50-60 lærlinger, selve konferansen var kjip, men når det offisielle programet var ferdig så var på tida å få i seg "Djevelens vann" :smile: Det var da jeg ettervært ble kjent med hu blondina jeg snakka om, Hu var rå lekker, 20 år å kontorlærling. Men hu var allt for "blond" er noen a tinga hu sa til meg: Kværner er ikke det er fottball lag a? Kjærsten min tar meg ofte med håndjern og dildo Pluss mange andre komentarer som var helt på jorde, men jeg husker ikke allt som skjedde pga. "Djevelens vann" :wink: Det jeg skal si nå er jeg ikke sikker på om jeg vil si pga. da vil dere bare le av meg. Hu dro meg med hotell rommet hennes. Husker ikke mer enn at jeg kom inn der å så sovnet jeg :smile: Ikke noe "fitte" på meg da nei... Men det ordna seg på morgenen når jeg fikk snakka med hu så ordna det seg.... Back to work again! /Cyrus Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2002 du din tullebukk! Bra du fikk tømt deg Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 15. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2002 Tullebukk? Det orde har jeg ikke brukt siden jeg gikk på barneskolen. Å en ting til jeg fikk ikke tømt meg. men jeg blei venner med hu igjend :smile: Hu blei litt forbanna på meg når jeg sovna :wink: /Cyrus Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2002 hehe.. Hva er vitsen når du ikke fikk tømt deg ? Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 15. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2002 Hyttetur til neste helg med hu neste helg :wink: Var bare en betingelse jeg fikk ikke lov til å drikke sprit eller sove før hu sa det var greit Gleder meg allerede... /Cyrus Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2002 hehe.. det blir home run det vettu:D Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 15. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2002 Satser på det :=) /cyrus Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2002 Heldigvis har jeg en fast stadion så jeg får home runs ofte :smile: Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 15. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2002 Hm... Har ingen fast hjemmebane :sad: Men har nå 3 bortebaner der jeg vinner garantert :smile: Sånn som jeg jobber så er det vansklig å få sin egen hjemmebane, men vi får se. Kansje det kan ordne seg! /Cyrus Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 15. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2002 Hei SirHartge! Heiter stadion Lillian? :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg