simes Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Har faktisk en P133mhz med 48(!)mb ram. Da vi kjøpte den var det 16... Uansett ligger den i boden nå. Jeg er sist. Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 Warning ******** Warning ********* Warning ********** By responding to this message your PC will be infected by the "Last in line" virus. Warning ******** Warning ********* Warning ********** hehehe.. Jeg er sist! :smile: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 p1 brikke: digg... men jeg kunne trenge et hovedkort.... noen som har? :smile: tar gjerne imot alt (fungerende) utdatert datautstyr :wink: Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Hmm. Mon tro om dette forumet kan bli særlig mye lengre? Lenke til kommentar
eirikg Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 jeg har nå det SISTE ordet!!!!!!!!!=) eirik gjerdevik Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 wheeeeeeeeeeeeeeeee! jeg er sist :smile: :smile: :smile: :eek: :eek: :eek: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :eek: :eek: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :eek: :eek: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :eek: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :eek: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :eek: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :eek: :smile: :smile: :smile: :smile: :eek: :eek: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :eek: :eek: :smile: :smile: :smile: :eek: :eek: :eek: Lenke til kommentar
MindViruz Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 AMD ruler. Men jeg er SIST!!!!!!!!!!! MWAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAH!!!!!!!!!!!! [ Denne Melding var redigert av: MindViruz på 2001-11-07 16:22 ] Lenke til kommentar
simes Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Prelude! Den var rå! Den digga jeg sinnsykt! Må ha tatt tid å lage. Bra de ikke har smily grense på 8stk som de har andre steder.. Ja ja. Jeg er sist igjen. Lurer på hvor lenge dette vil holde på.. Lenke til kommentar
pc_freak Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 geforce 2 32mb suger Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 hehehe.. gla du likt'en, var eit forbanna strev og den vart ikke så bra som jeg håpte på.. jaja.. sist? ja ATI er fremtiden! :razz: :razz: :razz: _________________ AMD Rocks! [ Denne Melding var redigert av: Prelude på 2001-11-08 02:56 ] Lenke til kommentar
simes Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Ja. jeg er sist. ATI er nok best ja. Har Radeon 64mb ViVO saken. Liker å skille meg ut fra g-force mengden.. Lenke til kommentar
eirikg Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 jeg er sist:P :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: Lenke til kommentar
eirikg Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 sist igjen :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:P:D:P:P:P:P:P:P:D:P:P:D:D:D:D :D :razz: :razz::D:D:P:P:D:D:P:P:D:D:D:D :D:P :razz::D :razz::D:D:P:P:D:D:D:D :razz::P:P:D:D :razz::D:D:P:P:D:D:D:D :D:D:D:P:D:D:P:P:D:D:P:P:D:D:D:D :razz::D:D:D :razz::P:D:D:P:P:D:D:D:D :D:D:D:D:D :razz: :razz::D:D:P:P:D:D:D:D Lenke til kommentar
simes Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 nei, jeg er sist. :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: (lurer på om dette funka..) Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 problemet er bare det at dere bruker for lang TID på å bli sist Lenke til kommentar
Coq Rouge Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Siste ordet er foreløbig mitt :wink: Lenke til kommentar
Flex Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Og det varte over en dag. Får se hvor lenge denne varer, da... Lenke til kommentar
simes Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Jeg er sist for pokker. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 sorry.. jeg vart sist.. igjen.. :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg