SirHartge Skrevet 8. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2002 Quote: On 2002-03-08 13:43, Mr.Hassan skrev:Får meg til å mimmre tilbake på Portveien 2 og giffraffen..:wink:I portveien 2 skal vi bygge og bo.. Ja. hehe , så mye på det da jeg var liten.. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 8. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2002 Håper ikkje SirHartge tar det ille opp.. Er bare for å peike på eit sikkerhetshull... No er det ikkje meininga at folk på forumet skal begynne å missbruke denne muligheten.. _________________ Mr.Hassan Same shit diffrent cow. There is allways hope `cause that something they havent found out how too kill yet.. "Oops! My brain just hit a bad sector. Application has reported a 'Not My Fault' in module KRNL.EXE in l <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Mr.Hassan på 2002-03-08 13:53 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-03-08 13:53 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2002 Trodde Amund hadde fiksa på dette. Er en tråd om dette på tilbakemeldinger, sleng ett svar der du. Takk for det.. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 8. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg begyner sakte men sikket å infisere formumet :smile: I mangel på noe fornuftig å skrive så gir jeg dere noe å tenke på, Kvinner kjemper for likestilling. Da skjønner jeg ikke hvorfor de skal ha fordeler sånn som når de søker på skoler, jobber osv... Hvis noen kunne forklare meg at det er likestillig, så hadde jeg blitt overrasket! Bare se på hvordan verden hadde tatt av hvis mannen hadde gått inn i "kvinneyrker" -------------------------------------------- Det burde være flere menn som bestyrer brevkasser i ukeblad, etc! se selv... Spørsmål: Min mann vil eksperimentere ved å ha en trekant sammen med meg og min søster. Svar: Din mann er helt sikkert vill etter deg. Han kan simelthen ikke få nok av deg og derfor velger han det som er det nærmeste en kopi av deg - nemlig din søster. Dette vil ikke bli et problem, men kun knytte familien tettere sammen. Hvorfor ikke også få noen kusiner med? Hvis du etter å ha forsøkt dette fortsatt er litt tilbakeholden så la ham fortsette med din søster alene. Kjøp deretter en stor dyr gave og lag et godt måltid mat til ham. Spørsmål: Min mann vil gjerne at jeg gir ham en "blowjob". Svar: Gjør det! Mannens sæd smaker ikke bare godt, men er også enorm sunn. Den inneholder kun 10 kalorier pr. matskje og hjelper deg med å holde figuren. Oralsex er ikke alltid godt for en mann, det gjør ofte vondt. At han i det hele tatt foreslår dette viser derfor at han virkelig elsker deg. Det beste du kan gjøre er å takke ham, kjøpe en stor dyr gave og lage et godt måltid mat til ham. Spørsmål: Min mann er ofte ute med gutta. Svar: Det er helt normalt og bør bli oppfordret til. Mannen er en jeger og han har behov for å være sammen med andre jegere. Å være ute med gutta er ikke bare moro og fornøyelser - det kan være meget stressende. Legg bare merke til hvor glad han er når han endelig kommer hjem igjen. Ha gjerne en stor dyr gave liggende klar og lag et godt måltid mat til ham når han kommer hjem. Spørsmål: Min mann vet ikke hvor min klitoris er. Svar: Dette er ikke noe som er interessant for din mann. Hvis du vil leke med den, så gjør det når din mann ikke er hjemme. For at hjelpe litt på familiebudsjettet kunne du jo eventuelt gjøre opptak av deg selv på video mens du gjør dette og selge filmen på et loppemarked. For å lette på din skam kan du f.eks kjøpe en stor dyr gave til din mann og lage et godt måltid mat til ham. Spørsmål: Min mann er uinteressert i forspill. Svar: Forspill er for en mann, et tegn på at du ikke elsker ham nok. At han skal måtte arbeide for at få deg i det riktige humør er ikke bra. Glem alt som heter forspill og la det være opp til ham hvor mye han har lyst til å gjøre før selve akten. La ham få vite dette ved å kjøpe en stor dyr gave og lage et godt måltid mat til ham. Spørsmål: Hva er etterspill? Svar: Etterspill er når dere er ferdige med å elske og mannen skal finne seg selv igjen. Husk på at han har gitt mye av seg selv under selve sexakten. Etterspill er kun en liste over ting man bør gjøre for sin mann etter sex. Bl.a. bør man tenne hans sigarett, hente noe å drikke, samt eventuelt gi ham en gave eller lage et godt måltid mat til ham. Spørsmål: Betyr størrelsen på en penis noe? Svar: Ja! Selv om mange kvinner tror at det er kvaliteten og ikke kvantiteten som betyr noe, viser undersøkelser at dette simpelthen ikke stemmer. En gjennomsnittlig penis er i stiv tilstand ca. ni centimeter. Enhver penis som er lengere enn dette er utrolig sjelden. Skulle din manns penis være mer enn tolv centimeter og dermed enorm, bør du vise din takknemlighet til din mann ved å kjøpe ham en dyr gave og lage et godt måltid mat til ham. /Cyrus Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2002 WARF WARF!! GO GO!! Den var god Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 8. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2002 Lurer på hvor mange dager jeg må skrive her for å vinne jeg...? /Cyrus Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg har vunnet, give up. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 8. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2002 Hvis vi ikke er ferdig før fredag neste uke så skal jeg begyne å vurdere å gi meg :smile: /Cyrus Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2002 Når er vi ferdige da? NÅr jeg har vunnet seff.. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 8. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2002 Helt uaktuelt, skal nå minst 2000 posts! eller så er det ingen ære å vinne :smile: /Cyrus Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2002 warf warf.. Er lenge igjen til det da.. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 8. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2002 Jepp er en stund det ja! /Cyrus Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 8. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2002 Hva mener du med det? /Cyrus Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2002 Hva gjør du på akkurat nå? Ved siden av å skrive her.. Jeg sitter og programmerer SQL f.eks Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 8. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2002 holder på sette opp 3 nye terminalserver til å utvidde farmen vår med, Holder på med konfigurere Citrix Metaframe XP nå... Så skal jeg lage et ghost image som backup i tilfelle et eller annet går på tryne /Cyrus Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 8. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2002 Noen som er klar over hvor mye 3 Compaq "Pizzaservere" bråker? Må bare sette opp mp3 enda høyere for overdøve støyen! /Cyrus Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 8. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2002 hørte gjennom 70 sanger i går når jeg var på nettet (prøv å regn ut hvor lenge det er. jeg bruker isdn.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg