Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]

intel_guru

Anbefalte innlegg

Nå må jeg bare si en ting..

Jeg er skikkelig :mad:

Jeg ba en om og passe på mine MP3 når jeg hadde liten disk.

Han har pakket ned alle til 64kps for og spare plass. Jeg kan leve med 128 siden det ikke er noe galt ,men 64!

Han sier: Jeg hører jo ikke forskjell..

Han har noen helt greie høytalere og men han hører ikke forskjell. Jeg er sinsykt sur på han.. Må derfor skaffe meg endel av Mp3`en min på nytt. Hjalp litt idag da..

Takk Phunkee :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn.

Nå har jeg formatert og formatert om en patrisjon til NTFS. Skal nemmelig innstallere 2k nå :grin:

Måtte bare på nettet en tur for å hente nødvendig stuff til innstallasjonen. Sorry at jeg ikke kommer på IRC, alt på maskina mi nå er standard 98se :sad:

Hartge: Skjerp deg litt nå da. Leste du i det hele tatt 3k-threaden til CFD? Den hadde jo nettopp begynt å bli kul! Jeg synes du skal tenke deg om en gang til før du stenger neste post.

[ Denne Melding var redigert av: fondus på 2002-11-19 21:20 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-19 00:24, skrev sINNsRO:

Det er det som er inni som teller
:grin:

innsiden_med_kabelkaos.jpg

hmm... Voodoo3 3000 AGP 16MB, og, hmm, Seagate Medalist 2.1GB 5400rpm? CPU, skal vi se.... hmm, vanskelig å se ifra den vinklen der du... men kan det vært en AMD K6 333Mhz? :razz: go på toppen av det hele en fin 24x CD-rom... (merke var også noe vanskelig å se.. :razz: )...

ok, nå har jeg skrevet det jeg tror det er, kom med fasiten! :grin:

Lenke til kommentar

Jeg har siste ordet :razz:

Blah...Jeg skulle skru på pc'en i dag men noe som resulterte til at tnett ikke vil kobble seg opp.

Blei bare disconnectet :sad:

Hvis det ikke bedrer seg når jeg kommer hjem så ringer jeg de og forlanger å få den helvettes software-updaten. :mad:

Ellers så blei det lite brownsing på meg pga en lærer som satt bak meg og kjeftet så vennlig på oss :razz:

Har friminutt nå så :grin:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...