Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]

intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-18 18:54, skrev CFD:

Du stresset uansett med og forandre Topic PGA. SO

Jeg skiftet topic EN pga at siste ordet ble åpnet(ikke stengt som du påstod) igjen. Ikke noe stort å skifte topic vel? Telcontar la så på en støtte før Hartge fjerna topicen rett etterpå. Jeg kunne ikke se noen grunn til at han skulle fjerna den og satt den tilbake. Da ble det en liten "krig" mellom oss, men jeg gjorde det da for å poengtere at alle OPer bør ha rett til å skifte topic. Om du mener jeg stressa da så må jeg påpeke at Hartge(som er på "proSO siden") stressa minst like mye :wink:

Det viste jeg jo til slutt at Hartge var støta av ordet f u c k. Hadde han sagt ifra eller fjerna akkurat det ordet han tok seg nær av (eller var redd for at andre skulle ta seg nær av) så ville jeg respektert det, men jeg trodde ikke vi var en så søndagsskolekanal at ord som f u c k ikke er godkjent. Skal selvsagt rette meg etter det i framtiden da, ikke mer stygge ord i topicen fra min side :smile:

men CFD, du ser kanskje nå at du har uttalt deg om en sak du på ingen måte har hatt nok kjennskap til?

Fondus: som sosohal sier så er jeg ikke moderator. Nå kan ikke jeg se hva du sikter til med "eller oppfører han seg bare som en?" så jeg vil be deg komme med konkrete sitater hvor jeg tilsynelatende skal oppføre meg som en moderator.

Lenke til kommentar

Det er vel egentlig antall threads, altså database-poster som gjør forumet tregt. Ikke nødvendigvis antall poster i en bestemt tread. Dessuten, siden ikke poster blir ikke slettes vil databasen bare vokse selvom treads avsluttes/stenges. Det er flere unødvendige poster i HW delen av forumet enn i OT mener nå jeg.

Lenke til kommentar

Anders: utifra dette kunne en trodd at du var moderator ettersom du kan redigere topicen, eller kan alle redigere topicen i SO? Eller har jeg missforstått hele greia?

Quote:

Den 2002-11-18 21:29, skrev Anders Leipsland:

Jeg skiftet topic EN pga at siste ordet ble åpnet(ikke stengt som du påstod) igjen. Ikke noe stort å skifte topic vel?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-18 21:29, skrev Anders Leipsland:

men CFD, du ser kanskje nå at du har uttalt deg om en sak du på ingen måte har hatt nok kjennskap til?

Etter det du har sagt nå har det kommet flere ting som jeg ikke visste om. Trodde det hadde Vært en krig, (Den krigen dere snakket om) før jeg Joinet.

Om nettop SO.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-19 13:33, skrev Anders Leipsland:

Quote:

Den 2002-11-19 12:33, skrev fondus:

Anders: utifra dette kunne en trodd at du var moderator ettersom du kan redigere topicen, eller kan alle redigere topicen i SO? Eller har jeg missforstått hele greia?

Hehe vi snakka om topicen på #HW.no @ undernet :wink:

å...

Anders: Gledelig å se flere (les:deg) skrive i SO :smile:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...