Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]

intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke noe imot SO i seg selv, men alt har en ende og nå har SO eksistert i godt over ett år IMO har den vært stengeklar i veldig lang tid nå. Når en moderator endelig gjør det er det kjipt at en annen moderator åpner den igjen.

Sikkert kjempeflott for de <10 folka som faktisk leser SO, men uhyggelig plagsomt for alle som ikke leser i den og de som har blitt kjeppjagd vekk av "stammen" liker den sikkert heller ikke så godt.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-18 14:58, skrev Xell:

Anders, hvis du ikke klarer å ignorere en tråd du
ikke
følger med i, som atpåtil er i OT, da har du store problemer. LOL

folk lar seg irritere Xell. Bare se på alle som irriterer seg over all reklamen på internett, selv om dem ikke følger med på. Se på alle som irriterer seg over signaturene med bilder selv om dem ikke er interessert i å se på bildene. Se på alle som irriterer seg over at folk lister specs i signaturene. Folk irriterer seg over folk som ikke klipper plenen sin, selv om de ikke skal gå på den, folk irriterer seg over H&M reklamen på busskur. Folk lar seg irritere, det er faktisk helt vanlig.

Til en viss grad blir selvsagt SO ignorert, men det er *umulig* å totalt overse noe som flytter på seg slik SO gjør. At den ligger i OT har ikke noe å si sålenge du leser OT så det argumentet er syltynt Xell. Derfor, ja, noen av oss synes det derfor er flott når denne tråden blir stengt og det blir ekstra irriterende når det viser seg at det kun er Hardware Norge sine moderatorer som leker seg litt.

For all del denne saken skal ikke blåses for mye opp, men når SO-stammen begynner å syte så må det være lov å argumentere mot dem slik at det ikke ser ut som absolutt alle elsker og lovpriser SO.

Du kan si at jeg lar meg irritere, men jommen meg så er det en del som er blitt irritert de gangene SO har blitt stengt også. Så jeg er ikke den eneste som har latt seg irritere over åpning og stenging av SO. Forskjellen er bare om man blir irritert ved stenging eller ved åpningen :wink:

Lenke til kommentar

Hvis du synes SO er uhyggelig plagsomt bare fordi du ikke følger med på den, sliter du. Det er Uendelig mange tråder jeg ikke følger med på (spesielt på HW-delen), og de fleste velger jeg å ikke lese fordi de ikke intreserer meg. Mange av dem er serdeles infantile, men det er ikke noe problem å la være å lese dem. De blir ikke plagsomme bare fordi noen velger å skrive om noe som ikke sammenfaller med mine interresser.

SO er blitt et alternativ til chat. Noe jeg synes er OK siden jeg ikke har muligheten til å IRC'e på jobben.

Er det uhyggelig plagsomt? "Deal with it."

Anders, jeg vet at folk irriterrer seg for alt mulig rart. Poenget mitt var at det er den som iriterrer seg som har problemer. Hverdagen blir enklere dersom man ikke stresser over småting som ikke er relevante.

[ endret av Xell den 2002-11-18 15:31 ]

Lenke til kommentar

ok, ikke for å avbryte dere i en diskusjon, men alle plages jo med et eller annet hele tiden..

alle drømmer jo om for eks. internett uten reklame, men dette vil aldri komme til å skje..

så Anders og alle dere andre som plages med at SO i det hele tatt eksisterer, lær dere å overse ting dere ikke vil se. :wink:

håper ikke dere i SO slakter meg nå pga jeg avbrøyt litt... :smile:

Mvh, Jan Erik

[ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-11-18 15:39 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-18 15:28, skrev Xell:

Hvis du synes SO er
uhyggelig plagsomt
bare fordi du ikke følger med på den, sliter du.

ok, en liten overdrivelse...

Quote:

Det er Uendelig mange tråder jeg ikke følger med på (spesielt på HW-delen), og de fleste velger jeg å ikke lese fordi de ikke intreserer meg.

Leser kun en liten del av alle postene jeg, men i motsettning til alle andre poster så forsvinner ikke SO.

Quote:

Anders, jeg vet at folk irriterrer seg for alt mulig rart. Poenget mitt var at det er den som iriterrer seg som har problemer. Hverdagen blir enklere dersom man ikke stresser over småting som ikke er relevante.

Og hvem begynte å stresse med en gang SO ble stengt? Ikke jeg :wink:

Og hvorfor skal Hardware Norge terge oss? Jeg tenker ikke (bevisst) over SO når den bare har vært der en stund, selv om jeg ser at jeg ville foretrukket å hatt den stengt(man lærer seg jo tross alt å leve med ting man i utgangspunktet ikke liker om det er store eller små ting), men når den blir stengt så sier jeg ifra at jeg synes det er positivt.

Når da andre blir irritert og takket være Hartge åpner threaden igjen(noe som satt på spissen kan kalles maktmisbruk, han er tross alt inhabil) åpner threaden igjen ser jeg på det som ganske naturlig at jeg da, på samme måte som andre gjorde da tråden var stengt, uttrykker at jeg ikke var for åpningen. På akkurat samme måte så holder de fleste kjeft om meninga si rundt H&M reklamen på busskur, men når debatten blusser opp så sier dem hva dem mener.

Ikke gjør denne saken større enn den er, jeg går tross alt ikke rundt hver dag og tenker "den pokkers threaden der altså" :wink:

Jannis-15: les denne posten, den svarer akkurat på innlegget ditt :smile:

I'm an übercool OP on #HW.no @ undernet :cool:

// [email protected] //

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-11-18 15:51 ]

Lenke til kommentar

hehe, bra vi ikke gjør livet ditt konstant surt. personlig synes jeg det er lettere å ignorere en tråd som har vært der lenge enn en som er ny. Den tråden som er gammel vet man i hvertfall hva er, og om man har lyst til å lese den eller ikke. Alle andre svadaposter er man jo som regel innom hvertfall en gang før man har funnet ut at det bare pisspreik.

Lenke til kommentar

Den eneste grunnen til at dere har siste ordet og at den har så mange post er vel for å slå en eller annen rekord eller noe? Dessuten er det vel kult og plutselig få 2000 pots bare fordi en har vært aktive i Offtopic en stund, slik at alle tror du er et data geek som svarer på alole spørsmål. Har jeg rett eller hva?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...