Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]

intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-12 11:47, skrev CFD:

Hvordan fikk du penger til den "Nye" bilen da?

Trengte du ikke penger fra den gamle?

Banken har penger:D

FAnt ut at jeg må skifte manefoil, servoreim og sette på katalysator. Pris i orginal deler 10k. USJ. Men blir nok brukte uorginale deler :grin:

Og jeg skal prøve å jekke den gamle eigeren for penger, han sa jo at bilen var eu godkjent.

Er litt sur atm

Lenke til kommentar

Quote:

SirHartge skrev (2002-11-13 11:27):

Pris i orginal deler 10k. USJ. Men blir nok brukte uorginale deler
:grin:
Og jeg skal prøve å jekke den gamle eigeren for penger, han sa jo at bilen var eu godkjent.

Hah...Det derre der skal nokk den forige eieren betale ja.

Nesten litten svindel det derre der.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-13 11:30, skrev B|Real:

Hah...Det derre der skal nokk den forige eieren betale ja.

Nesten litten svindel det derre der.

Jah. Eu godkjent my ass. Må hjem og sjekke kontrakta mi. Men jeg tipper jeg ikke kommer noen vei med en klage. Bilen ble jo solgt "som den er" :sad: Men skrev en NAF kontrakt, så jeg skal seff prøve.

Lenke til kommentar

ah,

er moro nå som snøen har kommet! synd tempen har kommet over på + siden nå! det skjer HVER gang. Det snør noe jæ**ig et par dager, men det tar èn dag før det er borte igjen pga regnet tar over! hrmf..

får leke mens man kan. Greit fattern har en Hilux (pickup) man kan herje med :smile:

Lenke til kommentar

Jaja, nå har jeg foplantet meg foran pc-en. Har vært syk i et par dager så tok med dynen inn i godstolen og her sitter jeg :smile:

Eneste problemet er at jeg er sulten og telefonen er utenfor rekkevidde. Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal reise meg for å ringe og bestille mat eller sitte her og vente til madammen kommer hem om 6-7 timer, slik at hun kan lage til meg. Litt av et dilemma, er hele to meter bort til tlf... :roll:

Uansett, så er jeg vist nødt til å ringe for å aktivisere XP-en etter at jeg installerte ram og DVD spiller. Aktivisering over nett funker ikke av en eller annen grunn. Har femten dager på meg, så jeg er nok nødt til å reise meg tilslutt.

men uansett så er jeg nok ikke så heldig at jeg er syk i femten dager, så jeg må nok på jobb igjen snart :sad:

Kjeder meg ganske mye nå. Nesten som om jeg vurderer å spamme her på forumet, men da får jeg vel Hartge etter meg :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-13 13:15, skrev SirHartge:

Pass deg
:grin:

Passe meg for hva? Deg? :lol:

Er det nå jeg skal begnne å skjelve av skrekk?

Bare lurer, siden jeg skjelver en del. Trodde det var pga forskjølelsen, men kanksje det er en ubevisst skrekk for din ubarmhjertige vrede overfor forumets hensynsløse syndere :roll:

Men du kan slappe av, kjeder meg ikke så mye lenger, bestilte en peppes pizza over internett så jeg slapp å reise meg for å ringe. Så nå venter jeg på maten og funderer på hvilken film jeg skal se til...

Deet finnes alltid en løsning :grin:

Lenke til kommentar

Hartge må jo kunne ta igjen på en eller annet måte.

Siden han er en pusling så kan han jo banne folk fra forumet.. Men det ville vært morsomt og sett hvor hartge bodde og rundjult han.. :smile:

(Er like pusling selv da ,klarer det samme i benk som Hartge da) Men det er teknikk det kommer på når man skal rundjule vetu.

Lenke til kommentar

Hehe, mobber ikke, bare fleiper litt.

Men du kan altids kjøre en " I e' en mann med stor sjølironi men i synes at Dotten er feig og ondskapsfull" til VG :wink:

Nei, skaff deg en gammal Motorola telefon, de er perfekte til selvforsvar. Kakker du noen i hodet med en slik en så sørger du for at de ikke reiser seg igjen :grin:

Tar du femti armhevinger så har ikke armhevinger lenger noen stor effekt på muskulaturen lenger. Da bør man gå til innkjøp av vekter. Eller du kan finne deg en stor, fin 19 tommers og løfte den opp og ned samtidig som man løper i trappene...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...