|Cipher| Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Nå må du slappe av litt her... Det ordner seg til jul. Men jeg lurer fremdeles på åssen en PC kan lage 0db...? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Ro deg ned da fondus. Det var IKKE spam. Og slutt å rope "ulv, Ulv, hver gang du ser ei kort melding som ikke inneholder mye. Gjelder vist kanskje flere disse ordene... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Fy fanden, så kaldt det er i dag! 16 grader på rommet, og det vil jo ikke bli varmere, -10 ute! :sad: /me hører på Lemon Tree (lovlig faktisk). :smile: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 hei CFD, koselig å høre at jeg er savnet. Jeg har faktisk ikke internett hjemme for tiden. /me begynner å hyperventilere bare ved tanken neida, det har faktisk gått ganske bra. jobber nå med saken å få firstmile Men for å være erlig savner jeg irc ;( for håpentlig vis blir det fastnett igjenn før jul. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Vet dere hva? Jeg kom meg på IRC i dag morrest Jeg er spent på å se om jeg er der når jeg kommer hjem pga hverken jeg eller broderen har betalt regninga Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Den 2002-11-12 09:34, skrev Xell:for håpentlig vis blir det fastnett igjenn før jul. Jeg har selv ISDN og jeg IRC`er som aldri før jeg. Koster litt penger ,men hva skal man med penger hvis man ikke skal bruke dem? (Har ikke fått regning siden Februar så jeg har 2000kr i Internettfond nå) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Og da var It-timen slutt :razz: Nokk en artig time...Meg Access... Vi har lært å flette et word doc og access tabell Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Virker ikke så avansert det da.. Kan ikke du forklare det til oss? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Fikk solgt mazdaen i går til 8 tusen. Så nå lurer jeg på hva jeg skal bruke pengene til. Lurere litt på ny stereo :smile: Eller jeg kan spare.. Men sparing er kjedelig Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Hvordan fikk du penger til den "Nye" bilen da? Trengte du ikke penger fra den gamle? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: -------------------------------------------------------------------------------- Den 2002-11-11 09:14, skrev fondus: så fint for deg da. men jeg skal vedde på at min er mer stillegående. 0 DBA, faktisk -------------------------------------------------------------------------------- Åssen i helv*tte klarer du det? _________________ Store barn, små gleder som jeg så mange ganger har forklart før i so. har putta den inni kjøkkenskapet mitt. derfor hører jeg 0 db :smile: Hartge: Spare er jo litt lurt, jeg har 80 k på konton jeg du har ikke bruk for sub så lenge du har headset ved tu :wink: kaldt her og. -19 :sad: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Anyway: Du hører uansett kjøleskapet så det blir ikke stille. Og jeg tror ikke kompressoren i Kjøleskapet er kraftig nok for og fjerne så mye varme som datan produserer. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Hmmm, det er jo en grei løsnong det ja... Når det er tid for og få seg ny PC, så tenker jeg jeg setter hele skiten i Frysern og ser hvor mye den vil klokkes bare for ****. Gidder aldri selge Hardware, mye kulere og knuse eller finne på noe morro med :razz: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 hvem har sagt noe om kjøleskapet :???: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 hmm... nå sitter jeg og prøver å koble til undernet, men det funker ikke :sad: har prøvd i mange minutter nå. grrr Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 London.uk.eu.undernet.org Den serveren er oppe og X er på den serveren Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 nå fikk jeg kobla til. har #hw.no minka? 4 personer der :razz: nå kom du b|real... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 I just realized something...I don't really have no friends. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Joda, du har jo allesammen her på forumet. :razz: Lenke til kommentar
Blod Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 er ikke uten grunn at det er 10cm med snø ute.. det er morsomt å herje 240 nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg